Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Jeg er i dag 38 fullgåtte uker - og veeeeldig klar for å få snuppa ut Har to gutter fra før og dette er siste gang jeg er gravid, og jeg føler meg såååå ferdig. De siste 4-5 ukene har jeg hatt masse kynnere, noen vonde og noen ikke-vonde. Har hatt mye nedpress også.. Er så sinnsykt lei av disse kynnerene som kommer hver eneste kveld, hele tiden!! Føler lissom at jeg har masse vondt til ingen nytte... Det skjer jo aldri no mer Men i kveld har det vært så mye og vondt at jeg har tatt tiden på di... Kom med 8-12 min mellomrom og varte i 22-32 sekunder. Etter 4-5 stykker så stopper det opp eller så forandrer tiden og mellomrommet mellom hver kynner seg. Falsk alarm.... IGJEN Samboeren min har reisejobb og kommer enedelig hjem i morgen, har vært borte 4 av de 5 siste ukene... Så igrunn er det jo bra at det ikke starter før han kommer hjem, men samtidig er jeg så klar at det gjør lissom ikke så mye om det begynner heller, hehe. Det "verste" er jo at jeg bare er 38 fullgåtte - jeg kan i teorien ha noen uker igjen! Blir helt svett av tanken på å gå i 2-3 uker til..... Det var min utblåsning!! Håper det skjer noe snart Og til alle andre som også er lei - det er godt det ikke bare er meg, haha!
aldine2 Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Det er absolutt ikke bare du som er lei!! Jeg er 38 fullgåtte på onsdag, og har helt fram til helga følt at jeg ikke har vært noe særlig lei og at det ikke har gjort noe om det skulle dra ut i tid.. Men så plutselig har jeg blitt veeeldig klar for å bli ferdig! Kynnerer har jeg hatt lenge, men de siste dagene er de skikkelig vonde og stråler nedover lårene, noen er så vonde at jeg må puste meg gjennom dem. Og så stopper det selvsagt opp akkurat når jeg begynner å tenke at det kan være noe på gang... Skjønner at jeg ikke har noe å klage over med tanke på alle som går på overtid nå, men klarer ikke å la være å tenke at jeg håper å gå maks til helga Det er jo lov å håpe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå