Gå til innhold

Mensensmerter og vonde kynnere i hele dag (uke 33) Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt siden klokk 12.30 i dag har jeg hatt vondt i magen. Startet med noe jeg trodde var vanlig magesjau smerter, og gikk på do sikkert tre/fire ganger...men etter dette forsvant ikke vondtene! Måtte ligge i flere timer, da det ble verre når jeg beveget meg. kynnerene har dabbet litt av (hadde skikkelig vonde kynnere i sikkert en time) Nå har jeg enda mensensmerter...og lillegull imagen er urolig, og jeg får vondt når han beveger seg...Men det er jo ikke like vondt som rier heller..

Hva pokker er dette....er det bare vanlige kynnere/modning? Husker ikke det gjorde så vondt sist...:-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leste en gang at hvis man hadde mensensmerter og vondre kynnere samtidig så skulle man kontakte føden, så tenker at du kanskje burde ta en telefon dit å snakke med dem? :)

Skrevet

Ringte aldri føden, og sov godt i natt! Har litt kynnere nå fra morgenen av, me må se hvordan dagen utvikler seg....men føler meg en smule hysterisk nå..hehehe...ikke så lett å være beskymra mor..

Skrevet

hehe, nei jeg vet. men jeg velger å heller ringe en gang for mye enn enn gang for lite ;) har heldigvis sluppet noen telefonsamtaler oppover dit fram til nå, men vet med meg selv at jeg blir nok ikke sen å ringe opp hvis det er noe som tilsier at jeg kanskje burde gjøre det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...