Bolla med 2 små <3 Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Er 31+2 og har hatt bittelitt brun utflod på lørdag og i dag, (brun/rosa på en måte, vanskelig å forklare) Hadde en liten blødning (ikke friskt blod) for ca 6-7 uker siden og var i kontakt med legevakt. Det virka ikke som de syns det var nødvendig å undersøke meg etter som jeg ikke hadde sammentrekninger eller vondt, noe jeg ikke har nå heller.. Så vil ikke ringe inn dit igjen, føler meg litt til bry.
mornr2 Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Vet ikke hva dette kan komme av, men vil bare fortelle deg at min jordmor sier: "Ring føden, IKKE legevakta".... Så det hadde nok jeg gjort! Lykke til! ;-)
Bolla med 2 små <3 Skrevet 9. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2011 Gjorde ikke noe med det i går jeg, så ikke at du hadde svart før nå heller Våkna i dag og trodde jeg hadde vannavgang så da ble det sjekk på føden likevel, de konstanterte at det ikke var det da :-/ Uansett så tok de en UL for å se om snuppa hadde det bra og det så sånn ut, så da trøster jeg meg med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå