Sonja1504 Skrevet 8. august 2011 #1 Del Skrevet 8. august 2011 Synes den i og for seg er veldig grei, men den sletter favorittlisten min så snart jeg går ut av siden. Det er litt dumt hvis man bruker litt tid på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 9. august 2011 #2 Del Skrevet 9. august 2011 Hei Sonja. Så bra at du sier i fra. Nå har jeg spurt Kari, som er produktutvikler. Hun sier det kan være at nettleseren din ikke tillater bruk av informasjonskapsler/cookies. Og at dette er noe du kan sjekke. Hvilken nettleser bruker du? Send det gjerne til meg, så kan jeg forklare hvordan du sjekker det. Enten her, eller på [email protected]. Husk at du også kan sende listen med favoritter til deg selv på mail, så har du dem! Håper dette hjalp litt. Rop ut om det er noe mer! Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 1. september 2011 #3 Del Skrevet 1. september 2011 Hei igjen, Sonja. Nå har vi rullet ut en ny og forbedret navneguide: http://navn.klikk.no/ Hva synes du? Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå