lykkelig78 Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Da er jeg jammen her igjen og vi er klar for å begynne å prøve på nr to. Spennende! Fikk ei jente i desember 08, og er nygifte så nå føles det veldig riktig å starte å prøve igjen. Sist gang tok det 8 mnd før lillemor satt, så er spent på hvor lang tid det tar nå. Håper det går litt fortere, men vi skal prøve å ikke stresse! Lykke til alle prøvere!
Lotta2010x2012 Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Hei hei!! Vi prøver også på nr 2. Har en herlig gutt på snart 10 måneder, og ønsker oss veldig et gull til:) Vi brukte 12 måneder på han, men håper det skal gå litt fortere denne gangen, men merker vi stresser mye mindre:) Fikk mens i dag, så går inn i 3 pp alt:) Lykke til, og håper det klaffer fort for dere denne gangen:)
Mrs Georgine Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Her skal vi også prøve å få nr 2 nå. Spennende!!
lykkelig78 Skrevet 9. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2011 Gøy at vi er flere! Kjenner jeg er mye roligere nå enn vi var da vi prøvde å få først, og det er veldig deilig. Nå vet vi i allefall at vi kan få, og i tillegg har jeg tatt av 25 kg så alt ligger til rette for at det muligens skal gå lettere nå! Seter heller ingen tvil om at vår 2 åring trenger søsken....Hehe en morsom, men veldig krevende alder!
Iz Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 Her er vi også veldige klare for nr 2 Gutten vi har fra før er 2 år, og begynte i barnehagen for første gang i går. Ingen tvil om at han kommer til å få gleden av søsken Nettopp ferdig me TR, så nå er det bare og vente å se om jeg får den igjen i slutten av mnd Satser på at den ikke dukker opp Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå