Gå til innhold

Klar for nr to:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg jammen her igjen og vi er klar for å begynne å prøve på nr to. Spennende!

Fikk ei jente i desember 08, og er nygifte så nå føles det veldig riktig å starte å prøve igjen.

Sist gang tok det 8 mnd før lillemor satt, så er spent på hvor lang tid det tar nå. Håper det går litt fortere, men vi skal prøve å ikke stresse!

Lykke til alle prøvere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!! Vi prøver også på nr 2. Har en herlig gutt på snart 10 måneder, og ønsker oss veldig et gull til:)

Vi brukte 12 måneder på han, men håper det skal gå litt fortere denne gangen, men merker vi stresser mye mindre:) Fikk mens i dag, så går inn i 3 pp alt:)

Lykke til, og håper det klaffer fort for dere denne gangen:)

Skrevet

Her skal vi også prøve å få nr 2 nå. Spennende!! :)

Skrevet

Gøy at vi er flere! Kjenner jeg er mye roligere nå enn vi var da vi prøvde å få først, og det er veldig deilig. Nå vet vi i allefall at vi kan få, og i tillegg har jeg tatt av 25 kg så alt ligger til rette for at det muligens skal gå lettere nå!

Seter heller ingen tvil om at vår 2 åring trenger søsken....Hehe en morsom, men veldig krevende alder!

Skrevet

Her er vi også veldige klare for nr 2 :) Gutten vi har fra før er 2 år, og begynte i barnehagen for første gang i går. Ingen tvil om at han kommer til å få gleden av søsken :)

Nettopp ferdig me TR, så nå er det bare og vente å se om jeg får den igjen i slutten av mnd :P

Satser på at den ikke dukker opp :)

Lykke til alle sammen! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...