Gå til innhold

Har dere opplevd endring i temp mellom el og ikm når dere er blitt gravid?

Anbefalte innlegg

Jeg har tempet noen måneder og har sett et mønster, men denne følger ikke kroppen dette mønsteret lenger. Kan jo være tilfeldig siden jeg ikke har tempet mer enn fire fulle sykluser...

Fra første mensdag faller tempen og er lav til etter eggløsning hvor den stiger. Mellom el og neste mensdag holder den seg høy, men med en god del svigninger likevel fra dag til dag.

Denne måneden var normal frem til el. Etter det steg den, også som normalt - for så å holde seg på eksakt samme temp alle dager frem til i dag hvor den gjorde et nytt hopp opp på 0.2 grader. Har ikm førstkommende fredag om fire dager. Dvs at jeg er 9 dpo nå.

Har opplevd en god del symptomer, men aner ikke om det kun er psykisk og kroppen min som lurer meg - eller om det kan være en gladnyhet... :)

Så, noen av dere tempere som har opplevd en slik endring i temp når dere er blitt gravide?

Fortsetter under...

Hm... en gjennomgang av de månedene jeg har tempet viser at jeg bare har hatt en eneste måling som var høyere enn den i dag - og den var tatt en kveld etter litt alkohol og nesten ingen søvn, så den teller jo egentlig ikke likevel... spennende å se hva tempen blir de neste dagene... :)

Kjekt å høre hva andre har opplevd :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...