ajnur Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Jeg skjønner ikke helt hvordan dette her fungerer. Jeg har en sønn på to år, men jeg og min samboer vil få en til. Vi har hatt ubeskyttet sex to ganger siden 22.juli, ellers har vi hoppet av i svingen. Grunnen til det er fordi han vil gjerne ha, og jeg er usikker Men er det mulig å bli gravid med en gang sånn`? Ble gravid med en gang med min sønn men da gikk jeg på p-pilla og det har jeg ikke gjort nå Men ifølge sånn terminkalkultator så hadde jeg eggløsning 29.juli men jeg hadde ubeskyttet sex uka før og uka etter! så vet ikke hvor stor sannsynligheten er for at jeg er gravid. Jeg venter mensen nå om to-tre dager! Og om jeg skulle ha blitt gravid nå den 6.08 kommer mensen da eller kommer den ikke i det hele tatt!!! Kan noen prøve å hjelpe meg? Det høres sikkert bare dumt ut det jeg har skrevet, men er sååå nyskjerrig på om jeg er det eller ikke, fordi jeg både vil og samtidig er usikker
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 da hadde du el dagen føre meg du kan teste den 11,da skal det være nok hcg i urinen men skjønte ikke helt hva du mente med den 06.08?
ajnur Skrevet 8. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2011 Det jeg mente med 06.08 er at gubben glemte å hoppe av i svingen den dagen og. Han har veldig lyst på en til NÅ hehe.. Syns det her er så vanskelig, kan man bli gravid selvom man hadde sex før eggløsning a, eller er det bare når det er eggløsning??
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 hehe det er ikke så lett se i know,har prøvd i 1 år denne mnd her svømmerenne kan leve opp til 6 dager, egget lever bare i 24-48 timer så sex føre el er bra :)
ajnur Skrevet 8. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2011 aha ok Jeg skal være ærlig, førstemann fikk jeg mens jeg gikk på høgskolen hadde gått på p-pilla en stund, så da jeg sluttet på de tenkte jeg at dette her vil ta en stund og var glad for det sånn egentlig fordi var så usikker på om jeg ville ha barn nå eller vente osv. Men det ble fullklaff med en gang. Men denne gangen så har vi vel egentlig ikke bestemt oss sånn helt, men jeg merker jeg er heeelt sånn babysjuk samtidig som jeg ikke klarer å bestemme meg for at vet du hva nå skal vi begynne å prøve eller være helt opp i det. Men samtidig så er det en fjeeeern og laaangt inne i meg som ønsker å håper på at jeg kanskje er gravid nå <3 Tror jeg er den typen som graviditet burde komme litt uplanlagt fordi klarer ikke helt å bestemme meg helt selv Får håpe det er full klaff for deg denne mnd Masse lykke til videre. Må beklage for "rare" spm. men skjønner ikke helt hvordan alt fungerer.
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 9. august 2011 #6 Skrevet 9. august 2011 ingen spørsmål er rare :) de sier jo at man blir lettere gravid hvis man ikke stresser,så kan jo hende du er heldig :) synes det er skummelt,har ingen barn fra før. så skal vi gå fra 2 og bli 3,ha ansvar for ett annet menneske håper det klaffer for oss begge,før vi aner det sitter vi med bolle i ovnen hehe
ajnur Skrevet 9. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2011 Ohhh første gangen er joo såå koslig å moro, du har masse å se fram til å glede deg til!!! Det er helt utrolig koslig med en baby og en har jo masse tid 9mnd med å forberede seg å handle inn masse fint til baby<3 DU har ingenting å bekymre deg for, alt kommer til å gå kjempefint.. Har du prøvd lenge eller? om jeg får lov til å spørre? Må spørre deg om noe, jeg venter nå på torsdag. Hadde skikkelig menssmerter igår men kom ikke noe. Idag har jeg ikke hatt menssmerter men masse halsbrann og kvalme, men kan det være symptomer på graviditet?? Tok en test imorges den var negativ..
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 9. august 2011 #8 Skrevet 9. august 2011 vi har prøvd i 1år denne mnd etter jeg hadde en sa så fikk jeg ikke eggløsning,så fikk jeg min første positive el test den 30 nå :) oj hehe jeg har ikm på fredagen :) de sier jo at halsbrann og kvalme kan være det det er jo fortsatt 2dager til ikm,så lenge tanta ikke kommer så er det håp
ajnur Skrevet 10. august 2011 Forfatter #9 Skrevet 10. august 2011 Jeg tok test idag også den var negativ. Imorgen skal mensen komme, får se om den ikke kommer så får jeg ta en test imorgen kanskje den er positiv! Masse lykke til du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå