bebebe Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Har lest at noen sier magen synker og at babyen ikke presser på lungene lengere når skjer dette og hvordan merker dere at det skjer? jeg har kikhoste så kunne trengt litt mindre press på lungene
♥bebi♥ Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Dette har jeg også lurt på og ventet på! Dette er forøvrig mitt andre svangerskap, sjukt hvordan man glemmer visse ting fra sist.. Uansett, jeg er 39+4 og magen min har først sunket de siste to dagene.. Phu!
bebebe Skrevet 8. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2011 Håper ikke det er så lenge til.. jeg er "bare" 34+1 hehe
Lykkeliten♥♥♥ Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Jeg er 7 dager på overtid og magen har enda ikke sunket;)
mamsen30 Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 Magen min sank ned da jeg var 33uker denne gangen, det er mitt tredje barn og nå har jeg 2 dager igjen til termin. De andre to gangene har den sunket ned bare noen dager før fødsel.
Knotten & lille persille Skrevet 9. august 2011 #6 Skrevet 9. august 2011 Her har den sunket i uke 37 med første (fødte i uke 38). Uke 37 med andre (fødte i uke 42) og denne gangen er den fortsatt høyt 35+3. Gleder meg til å få litt mer pusterom! Besvimer jo nesten om jeg er så uheldig å ligge på ryggen og å sette seg i en dyp sofa går nesten ikke lenger.
Mammamor =) Skrevet 9. august 2011 #7 Skrevet 9. august 2011 Min mage sank i dag gitt :-) 2 dager før termin... Syklet meg en liten tur, før jeg gikk av sykkelen og spaserte et stykke. Da jeg skulle snu kjente jeg at oi... noe presser på der nede.. Kjennes ut som hodet står mellom bena mine hehe, og da jeg skulle sykle tilbake klarte jeg ikke sitte på setet. Kjentes ut som jeg kunne sittet på hodet til lille frøkna, så da trillet jeg sykkelen hjem. -Smilende og veeeeldig spent! <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå