*bikki* Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Jeg har fått henvisning fra fastlegen pga nakkeproblemer nå i svangerskapet. Vet noen hvordan det fungerer med refusjon? Er det sånn at jeg betaler en egenandel eller må jeg betale full pris mon tro?
♥ Min engel ♥ Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Jeg går til fysio pga bekkenløsning. Trengte kun henvisning så var det gratis
Cocopuffs Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Jeg gikk til fysio i 5 mnd pga bekkenløsning også, du skal ikke betale noe for det
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Jeg blei sendt til fysio under svangerskapet med fryktelige smerter i bekkenet.. måtte betale full pris, fordi legen konstaterte at det bare var muskler i bekkenet som plaget meg og ikke bekkenløsning. Gikk seinere (2 uker før fødsel) til en kiropraktor som drev med akupunktur, siden ingenting hjalp så måtte jeg bare prøve nåler som en siste mulighet.. i å med jeg blei engstelig for å havne i rullestol. Da fikk jeg endelig en diagnose etter å ha slitet siden uke 16 ca.. Bekkenlåsing! Fysioterapeuten min sa at man måtte få konstatert bekkenløsning for å få det dekt (( Er så sur på det der!!!
*bikki* Skrevet 8. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2011 Huff, så kjipt MAXlykke... Men det er det jeg tror at en kun får det dekket om en har fått påvist bekkenløsning, stemmer det tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå