Gå til innhold

Synkende sf mål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har opplevd det? Har ligget akkurat på/under den røde streken i hele svangerskapet... men nå er sf målet 2 ruter under den røde streken, likte ikke helt det siden jeg vet at jeg har en "liten" baby i magen etter å tatt ul for 3 uker siden... men vikar jordmor som jeg var hos mente det kunne være pga hodet har festet seg og magen har sunket litt... hmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det hadde jeg også... Jordmor sa det var fordi alle jordmødre måler forskjellig.. Har hatt vikar 2 ganger på rad..

jeg ble litt bekymret men jordmor sa at baby kjenntes stor og fin ut :) Må bare stole på henne.

Skrevet

mitt sf mål sank plutselig drastisk fra å ligge over normalen til å ligge langt under normalen. Da ble baby målt og funnet normalt stor, så da endte de med å forklare det med at hun har lagt seg så langt ned i bekkenet. Og det kjenner jeg veldig godt at hun har.

Skrevet

Ja jeg får vel bare stole på det jordmor sier, men har kun gått opp 1 kg på en hel måndte også... :(

Det gjør at jeg liker det enda mindre...

Skrevet

jeg har bare gått opp 3 kilo totalt i hele svangerskapet, kanskje 500 gram siste mnd. Ikke med vilje, det bare har blitt sånn. Syns jeg spiser det jeg vil når jeg vil og unner meg alt. Babyen er estimert til å bli over 4 kilo ved termin trass at jeg har gått opp så lite.

hvis jordmor hadde vært bekymret for magemålet ditt ville hun sendt deg til ny ultralyd sjekk, så prøv å ikke bekymre deg frem til neste kontroll, og viser målene da fortsatt fallende tendens blir det sikkert tatt tak i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...