trinity83 Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Hvor får man kjøpt det, hvor mange trenger man, og sånn ca. hvor mye koster de?
Underveis --> Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Kjøpte mine to på Barnas hus til en 300,- kr stk. Ett til vogna ute og ett inne. Så slapp jeg å ta det ene med inn hele tiden.
Seven Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Jeg kjøpte også på Barnas Hus. Korthåret. Kan vaskes på ullprogram og blir like fint etterpå. Kjekt med to stykker, hadde bare ett først, men ble fort lei av å flytte det med meg overalt; sofaen, vogna, vippestol o.l.
Lykkeli_med_2_i_magen:-) Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Jeg har faktisk lest at man burde unngå saueskinn, fordi det er fullt av midd.
trinity83 Skrevet 8. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2011 Tusen takk for svar! ) Ang. midd: Hvis en skal tenke sånn, så er det mye en må holde ungen unna. Bl.a din egen seng, kosedyr, tepper, sofa (hvis stoffsofa), kjæledyr osv. )
Underveis --> Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 Alt er fult av midd 8-) Ikke så veldig trivelig å tenke på, men så fort et menneske har ligget der, så er midden der. Er verre kryp man kan ha i senga, spør du meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå