*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Hei jenter, her kommer rapport fra overtidskontrollen; alt var fint med lillegutt, godt med fostervann og masse bevegelse. Han ser ut å veie litt over 4 kg så ikke liten alltså.. tjukk om magen var han visst også.. hmmm, han har det for bra i magen min, ikke rart han ikke vill ut! Men.. Er ikke så bra med mor da, jeg hadde høyt bt og proteiner i urinen, sammen med hodepie og magesmerter så blir jeg herved satt igang - og innlagt! Ikke moro. Ville så gjerne gått i fødsel av meg selv. Er ikke moden i det hele tatt, har to cm tapp og ikke i nærheten av åpning.., tenk at flere måneder med kynnere og vonde modningsrier ikke gjort mere... De begynner med ballong i dag, så tabletter i morgen, så er det vel bare å vente å se... (nå er den på plass:)) Hvis noen har erfaring med å bli satt igang fra å være helt umoden - vill gjerne høre hvordan det var! Dollypopp; jeg fikk time nå pga en tidligere ul som gav termin den 23. juli, så de er litt usikre med tanke på den, 16 dager over i så fall.. Beklager hvis dette ble rotete:) skriver på Iphone. Lykke til allesammen!
Lykkeliten♥♥♥ Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Så bra at alt var bra med lillegutt da,tross alt!Du må ha god bedring og lykke til,endelig er det din tur:)
anna t Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Hei. Jeg hører ikke til gjengen deres, og har ikke erfaring med å bli satt igang heller. Men jeg ville bare si at når jeg var gravid med nr 1, så var jeg også på sykehuset og fikk beskjed om 2,5 cm tapp. Og dagen etter fødte jeg helt naturlig og ukomplisert. Det ble en litt lang fødsel, men veldig fin. Så graden av modning trenger i alle fall ikke ha noe å si for selve fødsels-opplevelsen. Lykke til
Petrine +spire=❤ Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 ÅÅåååå heia Anna75!!! Nå er det snart din tur =) Godt alt står bra til med den lille og at det blir tatt på alvor at mammen ikke har det helt bra. Så utrolig spennende!!! Gleder meg masse til oppdateringer underveis ) Masse lykke til!! Tenker på deg. Klem.
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 Masse lykke til med fødselen, snart er du den heldige som får babien din i armene snart ) Snx på småtroll om ei lita stund tenker jeg.
Guttemamma_73 Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 Lykke til med igangsetting. Har ikke prøvd det selv, men var på overtidskontroll i dag. Fikk time til igangsetting på fredag halv ni, siden alle prøver var bra. Lillegutt ble estimert til å veie ca 4,2 kg og alt stod bra til mht ctg, ultralyd mv. Alt stod også relativt bra til med meg og det er derfor de venter til fredag med igangsetting. Jeg var ikke så veldig moden, men den tappen som stod igjen var myk og jordmor prøvde seg med litt stripping. Jeg er forresten rimelig sikker på at slimproppen gikk i natt, så jeg krysser fingrene for at fødselen kommer igang av seg selv før fredag. Uansett er jeg glad for at de vil sette igang før helga, siden jeg er 38 og risikoen for komplikasjoner er økende jo lenger over man går i min alder...
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 8. august 2011 #7 Skrevet 8. august 2011 Masse lykke til Anna!! Snakkes snart på småtroll!
Cocopuffs Skrevet 8. august 2011 #8 Skrevet 8. august 2011 Masse lykke til Anna! Går nok kjempe flott, du er heldig som snart har nurket ditt i armene <3..
Pogoled Skrevet 8. august 2011 #9 Skrevet 8. august 2011 Selv om jeg ikke er på overtid, sender jeg en hilsen hvor jeg heier på deg!!! )
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. august 2011 #10 Skrevet 8. august 2011 Annaaaaaaaaaa, masse, masse lykke til!!! Godt at alt ser bra ut hos babyen men kjipt at du har litt rusk. Godt de setter igang da, selv om det beste hadde vært om det startet av seg selv. Da ble det ikke å dele rom med deg heller... hadde "avtale" med ei venninne først, men hun fødte natt til fredag. Snart har du babyen der:-) Håper alt går fint med dere begge og at det ikke drøyer for lenge! klem, klem
<3 meg og den lille <3 Skrevet 8. august 2011 #11 Skrevet 8. august 2011 Så bra... Er innlagt selv og fått to modnings tbl... Den siste nå ser ut til å fungere, smertefult i allefall.... Håper det skjer mer snart.. Har sent gubben hjem får å få mat og påfyll av energi Lykke til
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 8. august 2011 Forfatter #12 Skrevet 8. august 2011 Hei Anna t, og takk for opplyftende svar:) var ikke meningen å uteslutte noen fra tråden alltså...
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 9. august 2011 Forfatter #13 Skrevet 9. august 2011 Tuuusen takk for hilsener!! Det föles godt.. da dett kan ta tid:( Den förste ballongen sprakk så inn med en til, fikk rier etter bare en time som varte hele ettermiddagen og kvelden. Sen stoppet det opp og natten har vart fyld med kraftige menssmerter og hodepine. Aner ikke om det er fremgang... Dollypopp; jeg har plass holdt av til deg her på rommet:) Hvordan har dere andre det i dag? Spent å höre! Regner med at noen födt! Klem:)
Lykkeliten♥♥♥ Skrevet 9. august 2011 #14 Skrevet 9. august 2011 Oi,håper det tar seg opp igjen for deg snart.Hørtes veldig slitsomt ut!Men godt du er stadig nærmere målet,må satse på fremgang:) Her har det ikke skjedd en dritt,skal inn på overtidskontroll om en time.Er faktisk klar for igangsetting nå,orker ikke mer av dette tullet. 8 dager over får holde!!) Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå