Gå til innhold

8+1 og alle symptomer borte!???

Anbefalte innlegg

I løpet av to dager har alle symptomene mine blitt borte.. Jeg har fram til nå vært oppe 2 ganger hver natt for å tisse, kjent stikkninger i magen på begge sider, vært forstoppet, ekstremt sulten til alle døgnets tider, kjempekvalm, kjempetrøtt og så øm i puppene at jeg nærmest slo om noen var borti dem, kjente også tegn til bekkenløsning som jeg fikk i uke 8 forrige svangerskap! Men nå er ALT borte... Sånn helt plutselig!! Er så utrolig redd for at noe er galt... igjen.... Sukk.. Noen fler som har opplevd det? Hvordan gikk det i såfall med deg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143460756-81-og-alle-symptomer-borte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Symptomer kan komme og gå. Jeg er 11+3 og har hatt veldig svingende symptomer. Noen dager har jeg ikke hatt noen symptomer i det hele tatt og blitt kjempe bekymret også har de plutselig kommet tilbake for fult igjen. Er du veldig bekymret kan du ta tidlig ul. Jeg gjorde det forrige uke, det å se et lite foster og et bankende hjerte fjernet bekymringene. Masse lykke til!

Sniker fra 2.tri. Jeg hadde det helt sånn som dere beskriver da jeg var i uke 9. Hadde frem til da vært trøtt, hatt tak i magen hele tiden, vonde pupper og vært småkvalm på morningen. Plutselig forsvant alle symptomer (utenom trøttheten). Jeg ble veldig bekymret, men fant ut jeg ikke skulle tenke så mye på det. Vi var på tidlig ul da jeg var 12+0 (hadde bestilt den nesten i det jeg fant ut jeg var gravid), og der fikk vi se en sprellende liten knott med et sterkt og bankende hjerte. Så det var ingen grunn til bekymring. Har snakket med flere som sier at symptomene ofte forsvinner rundt uke 8 og så kommer igjen rundt uke 11.

Håper alt står bra til med dere, og jeg sier som lohne over her: Er du veldig bekymret, så ta en tidlig ul. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...