Matrosen og Meg:) Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Jeg har termin i morgen, og er sååå klar for at gutten skal komme nå. Natt til fredag, begynte slimproppen å gå, blankt slim, natt til lørdag kom det slim med litt blod i, og siden da bare blankt slim. var i går løs i magen, men er i dag "normal" igjen.. Har vært på kontroll hos legen i dag og alt er som det skal med lille venn <3 men mamma er klar nå, hehe. Jordmor er på ferie til neste uke, og legen sjekker ikke modning, og for å være ærlig så vil jeg ikke at han skal sjekke heller. noen som vet hvordan jeg kan få sjekket modning da, og evt bli strippet?
*julybirth* Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 jeg gikk 4 dager over tiden og ble ikke sjekket for modning eller noen ting, alt var fint og gikk bare til kontroll ofte. fikk beskjed om time 8 dager over hvis ingenting hadde skjedd. men så langt kom jeg jo ikke. tror bare du kan slappe av å kose deg siste tiden som best du kan, plutselig så er du der hehe.... lykke masse til !!!! fikk for 9 dager siden jeg, og alt er bare ssååå herlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå