Morris Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Så gøy! Tilbake her igjen med et ønske om snart å være gravid med nummer tre!! Godt å ha bestemt seg for å starte opp igjen. Flere som prøver på sin tredje?
lykkelig78 Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Lykke til! Vi har akkurat bestemt oss for å prøve på nr 2. Har ei som er født i 08 fra før. Spennende tid!
Magetroll ønskes Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Vi har også bestemt oss for å prøve på nr 3 Håper på å bli gravid innen desember, med tanke på bhg start i 2013. Har nettopp sluttet på pillen, så foreløpig venter vi litt med prøvingen til jeg ser hvilken syklus jeg har nå. Hvor gamle er dine 2 andre barn da?
Ella78 m/ A&M Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 Heisann! Joda, er forsåvidt i gang med prøving på nr 3. Siden vi pleier å bruke en del tid på å bli gravid så har vi allerede startet, minsta ble født i februar. Med gjennomsnittlig "bestillingstid" på 2 år regner jeg med at det også denne gangen vil ta sin tid, og hvis det denne gangen skulle gå raskt, så blir vi positivt overrasket (og får det litt travelt en stund)... Vi har altså en gutt født i 2008 og en jente i februar 2011.
Morris Skrevet 10. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2011 Vi tenker også at det hadde vært praktisk å bli gravid innen desember Men det som skjer skjer. Vi har to gutter født i 08 og 10 så det blir hektisk om det klaffer kjapt, noe det har gjort de forrige gangene. Utrolig spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå