Gå til innhold

Kjøpe barneutstyr i Sverige???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe bilstol og vogn i Sverige, da vi bor i Oslo. Noen som har erfaring med det? Hvor reiste dere? Har de bedre utvalg? Og hvilke butikker/kjeder bør jeg å så fall sjekke ut?

Blir veldig takknemmelig for hjelp!

Fortsetter under...

Skrevet

Hei:) Jeg vil vel si at, ja det lønner seg:)

Igår kjøpte vi emmaljunga city cross, som koster 7900 svenske. Vi ender opp med å betale 6600 norske for den. Så det er jo en del å spare på det. Hvis du da i tilegg skal kjøpe bilsete, sparer du brått en tusing der også..

Det er en babyshop butikk på nordby senteret, så er det en babybutikk inn til venstre ved gamle svinesund. Men husker ikke navnet, men det var noen som skrev om det her inne igår. Så let etter den tråden.

Så har du kattis babyshop i strømstad. Der var vi, kjempe fin butikk. Mange som jobba der, så fikk hjelp nesten med en gang selvom det var en del kunder i butikken når vi var der. Spørs jo litt hvilke barnevogn du skal ha. De er de enste av de jeg nevnte som har emmaljunga.. Det finnes en hjemmeside til alle butikkene, så ser du hvilke merker de fører :)

Skrevet

Jeg kjøpte bilstol på Babyproffsen i Tøckfors(?), men den butikken er nedlagt. Men tror det er Babyproffsen på Nordby kjøpesenter.

Kjøpte bla. sprinkelseng og stellekommode på Happyland i Svinesund. Der har de også vogner og bilstoler.

Anbefaler dere å handle i Sverige, da prisene er mye snillere enn i Norge. Og hvis man regner med kursen, er det eeeeenda billigere ;)

Kan hende du finner info på nett.

Lykke til med innkjøp :)

Skrevet

Det var happyland jeg mente som jeg ikke husket navnet på;)

Hilsen 1 anonym:)

Skrevet

Takk for god informasjon, da har jeg noe å gå ut fra. Søkte opp hjemmesidene til de butikkene dere nevnte, men synes de var veldig dårlige? Får satse på å ringe på forhånd i stedet og spørre om de har det vi er ute etter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...