Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 positive tester (billigstrimmel) Blir bare sterkere å sterkere. Kan ikke fatte det ennå!

Etter sååå mange år med prøving!:o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! Håper flere av oss kommer etter!

Skrevet

gratulere sååå mye :) har du noen symptomer?? :) :) håper vi kommer etter deg fort hehe

Skrevet

Hipp hipp hurra!!! :)

Veldig glad på dine vegne:) Lykke til videre da!

Skrevet

Takk. tørr egt ikke å være så happy ennå! tenkt om den er falsk positiv ? men tenker tanken att rart med 5 falske tester også! skal bruke clearblue imorgen :)

Skrevet

tørr ikke å feire helt ennå!:P

Jaa. ømme bryst. hadde festeblødning å så vidt litt smerter den dagen !:) Eller er jeg sånn små kvalm av å til. å Metall smak i munnen opptil flere ganger om dagen !:) og masse kviser!:/

Skrevet

Gratulerer sååå masse :-D testet du positivt før eller etter ikm?

Skrevet

Gratulerer :) Jeg har også nettopp blitt gravid, har termin i April, måtte også ta fler tester før det virkelig gikk opp for meg at jeg virkelig e gravid, egentlig har det kanskje ikke gått HELT opp for meg, etter er noe vi har ønsket oss i nesten 2 år, også skjedde det mens vi var på ferie.. :DD

Skrevet

testet svakt positivt 3 dager før ikm. men Ikm i dag. Å i dag var testen ennå sterkere:))

Skrevet

Ja. liksom ikke godt opp helt for meg ennå. tørr ikke å bli så veldig happy før en siste test i morgen før jeg bestiller time hos legen på onsdag :))

Gratulerer til deg Å :) er så morro ! ja er ca 2 år her å med prøving!:)) noen symptoner du eller ?

Skrevet

Ikke så mange, er mye trøttere en vanlig da, ømme bryster og veldig sensetiv på visse lukter.. Brekker meg hvis det lukter for sterkt av noe, ting som ingen andre reagerer på...

Skrevet

Gratulerer såå mye!!!! send ut masse gravid-støv for å smitte oss andre :) :) :)

Skrevet

gratuler så masse:) så moro når det er så ønsket!:)

Har fått to "positive" tester selv, men håper de er falske... begge CB, den ene kom det er sytråd strek på med gang, og den andre ble posetiv som en T i stede for et kryss, altså en halv loddrett strek...

noen her som har fått dette og ikke vært gravid??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...