Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jo nesten komme med en liten fødselshistorie jeg også.

Jeg skulle på kontroll på sykehuset på forrige fredag, der ble det konstantert svangerskapsforgiftning og at småtten ikke hadde lagt på seg de siste 3 ukene. Jeg ble da lagt inn på observasjonsposten og igangsettingen startet dagen etter med modningstabletter. Dette viste seg å bli en litt lengere prosess enn jeg hadde håpet på. Fikk fire tre tabletter lørdag og det samme søndag (var visst maks antall). Ikke noe særlig modning, men vannet mitt gikk av seg selv på søndag kveld. Deretter var det en natt med sterke og tette rier = 0 søvn. Disse dabbet av på morgenen, men det ble heldigvis allikevel bestemt at jeg skulle flyttes til føden og få drypp for å sette det igang. Ble satt på drypp klokken 14.30 og det hadde effekt med engang. Riene ble tettere og sterkere og jeg kjente at kroppen virkelig var igang. Jeg valgte å i samråd med legene å bruke full smertelindring (pga andre defekter hos meg;), så benyttet med av både lystgass og epidural. To fantastiske oppfinnelser som gjorde det hele veldig overlevbart. Løvungen kom ut i en fart på "tre trykk". I forhold til sting,så ble det MANGE, og de kjennes godt. Hadde også noen andre komplikasjoner etter fødselen. Men hva gjør vel det, når man har verdens skjønneste i armene<3

Løvungen kom 1.8, fire dager før termin. Han var 3204g og 50cm og helt perfekt(selvfølgelig;) Nå koser vi oss hjemme og prøver å venne oss til den nye tilværelsen:)

Fødestøv sendes til alle dere som venter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da. Høres ut som en tøff opplevelse. Lykke til med tiden fremover og gratulerer med løvungen :)

Skrevet

Gratulerer med prinsen! =) Kos dere.

Skrevet

Gratulerer masse:)

Skrevet

Gratulerer så mye med "premien" etter tøff fødsel.Ønsker dere en fin barseltid:)

Skrevet

Gratulerer så masse med løveungen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...