A_K Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Hei, noen her som har tatt med baby i svømmehall utenom babysvømming? Har dere noen gode råd? Kjenner dere til svømmehaller i Oslo/ Akershus som har oppvarmere basseng og hvor det er praktisk å ha med baby?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 På Tøyenbadet har de eget barnebasseng med 32 grader i vannet. Ulempen er at det ofte er mye folk der, spesiet på ettermiddagen og i helgene. Har ikke vært der på dagtid, kanskje færre folk da?!
helene0: jan09+jun11 Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Sofiemyrhallen i Oppegård er fin synes jeg. Vi har hatt med vår største der siden han var 5 mnd. Bare hatt han i vannet, lekt og kost oss, ikke for lenge av gangen. tror vi startet med 20 min eller så
Malene & 2 1/2 små Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Hei! Jeg kan varmt anbefale Hundsund bad, på Fornebu. Nytt og lekkert. oppvarmet basseng. Var der m jenta mi, på babysvømming. Skal begynne å gå der m min lille sønn også. Der er det familiegarderobe, om man skal gå hele gjengen Der selger de badebleier, og alt man trenger. Gratis parkering i p-hus under svømmehall. Hilsen meg.
Suprim Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 Asker "badeland" på risenga. Fantastisk mange muligheter. Jeg tok tulla i terapibasenget da hun var ca 2 mnd. Hun trives veldig godt. her har de også familiegarderober (mor + far og barn). Anbefales, men litt dyrt. Eller bølerbadet. Det er oppvarmet. For min del synes jeg det er skikkelig møkkete og ekkelt. Men de aller fleste synes det er supert. Skal sies at jeg er veldig prippen.
A_K Skrevet 8. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2011 Hei! Har vært på hundsund for 1 år siden, kjempefint der. Men har de oppvarmet basseng der da? Husker ikke...
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #7 Skrevet 8. august 2011 Har nettopp kontaktet Hundsund og de har et barnebasseng med 34 grader, og bassenget har en jevnt skrånende bunn fra 0.7 til 1.2 meter. Skal teste det en dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå