12Januarspire Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Jeg tok en slik test på fredag og fikk vite at jeg er gravid 1 - 2 uker. Nå leste jeg på nettet at disse kanskje ikke var til å stole på Nå er jeg så redd å nervøs for at jeg har tatt en test jeg ikke kan stole på... Hva er deres erfaring med disse testene??
dutta*2 Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Jeg har kun brukt CB, men kun prøvd den med ukeindikator denne gangen. Den stemte for oss, men dette er vel like variabelt som alt andre. Ta en test til eller gå til legen å få en test om du er usikker, de er ganske sikre alle hjemmetestene sa legen til meg
MammaMø med to små Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Jeg brukte den denne gangen og det stemmer for min del:) (Tok 8 andre tester også da...!HAHA!) Stod 2-3 uker på testen og da var jeg 4+1 så det stemmer det:) Testen regner ut fra du ble befruktet,(alder på bebisen) ikke fra siste dag i første mens som vi gjør!
SNURF 5 GUTTER Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Jeg tror du har lest om CB PLUSS det er den som gir svar som hips om haps. Det er det jeg har lest.
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 Sist svangerskap brukte jeg en CB med uke indikator og en CB Pluss(?) uke indikatoren viste 1-2 og den andre var positiv den også. og sitter nå her med en nyderlig gutt. Denne gangen viste CB med uke indikator 5+ og det stemte godt, da jeg var nesten 6 uker på vei før samboeren fikk meg til å sjekke om jeg var gravid (jeg tror ikke jeg hadde testet før i disse dager om han ikke hadde fått meg til det)
mollelulle88 Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 Heihei Jeg tok også test på fredag med CB .. Fikk også 1-2 uker Men jeg ble litt usikker ettersom jeg tok den på kvelden og ikke morningen som er anbefalt.. Når tok du den? Gratulerer i allefall!
12Januarspire Skrevet 8. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2011 Jeg tok en test på fredags ettermiddag, den fikk jeg positiv 1 - 2 på, ble usikker etter det jeg leste på nettet om dem så jeg kjøpte en "vanlig" graviditestest i dag, den ble også positiv, det kom fra 2 tydelige streker og jeg svever på skyer... Gratulerer til deg også Har termin omtrent samtidlig vi da....
mollelulle88 Skrevet 9. august 2011 #8 Skrevet 9. august 2011 Ja, det har vi sånn ca Etter mine egen beregning er det 12. april, men skal til legen om noen uker
trinity83 Skrevet 9. august 2011 #9 Skrevet 9. august 2011 Testene de bruker på legekontoret er ganske like de "vanlige" graviditetstestene. Blir sagt at de for salg her i Norge er ca. 99% sikre. Det er veldig strenge regler for egentester her i landet. ) Men den helt sikreste testen som du får, er blodprøven hos legen. Den viser jo alt.
trinity83 Skrevet 9. august 2011 #10 Skrevet 9. august 2011 Ang. tidspunkt for testing; Morgenurin er alltid best, for da har urinen vært i blæra en stund, MEN hcg nivået er like høyt gjennom hele dagen dersom du er gravid. Det er hvertfall det jeg har lært (jobber på apotek).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå