12Januarspire Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Leste på nettet at de testene jeg fikk positiv på ikke er til å stole på.. Nå går jeg bare å tenker på at de kan a gitt meg falskt svar... Kan jeg stole på dem el bør jeg kjøpe ny test imorgen?
Roselilly Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Kjøp en ny test i morgen - så slipper du å tenke mer på det! Nå er jeg langt fra noen ekspert her inne, men ut fra alt jeg har lest så har jeg hørt at tester kan gi falskt negativt svar - men jeg har aldri lest om noen som har fått falskt positivt!!! ) Slapp av og så kjøper du en test i morgen bare for å dobbelsjekke og bekrefte at du er gravid! Natta
MammaMø med to små Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Jeg har hørt om noen som får skyggestreker og falske streker på CB sine tester (de med kryss på), men ikke den digitale som du har tatt. Tror du kan slappe litt av, veldig sjelden den digitale viser feil. Men jeg ville gjort som Roselilly anbefaler; ta en ny test så slipper du å lure:) Jeg tok 9 (!!) tester da jeg testet positivt for trodde ikke helt på det:P
12Januarspire Skrevet 8. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2011 Da er det avgjort, jeg ER virkelig gravid .. Kjøpte meg en ny test i dag, first sign el hva den heter, fra apoteket og også den var poitiv, 2 tester kan UMULIG a feil....?? Så nå harjeg begynt å ta folsye og kuttet ut alkohol (drakk ikke mye før jeg ble gravid eller da) har heller ikke drukket brus og spist søtsaker, noe jeg var avhengig av før... Nå kommer babyn min først i rekka... *smiler fra øre til øre* *****_***** Babystøv********_***** til alle
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 ååå gratulerer sååå mye snuppa vi kommer etter deg hehe bare låner litt babystøv først <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå