jippi78 Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Jeg har termin med nr 2 i oktober og tenkte jeg skulle finne på noe til pappa'n og storesøster på 2 år som de kan kose seg med/leke med/se på mens jeg er på sykehuset, som en liten "fødselsgave". Tenkte jeg skulle gjemme det og be dem lete når de kommer hjem igjen etter første med storesøster. Er det noen som har gjort noe lignende og har tips til hva jeg kan kjøpe/finne på? Det må ordnes ei stund på forhånd og kunne gjemmes unna. Forslag tas imot med takk:) PS "kun" 67 dager igjen..........
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Det var en veldig søt tanke, har ikke noen gode ideer men skal tenke litt på det. Hadde vært morsomt å overraske begge. Nå fikk jeg lyst til å gjøre det samme herhjemme.
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 Vad med en packe med 2 kino biljetter så de kan gå på kino den dagen som du sover på barsel. sammen med lite godis i en påse? Eller en fin dvd så de kan se hemma?
jippi78 Skrevet 8. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2011 Kino eller video var ikke dumt:-> flere forslag tas imot med takk:) Tenkte akkurat på bok om ei storesøster....
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 Jag tog mitt eget råd och köpte dvd och en fin påse idag och lite digg till de båda. Har gömt den i min garderob så ska de få lov att ha kose kväll när jag ligger på barsel Kanske gör det enklare för storasyster att åka från mamma, hon är väldigt mammig för tiden!
jippi78 Skrevet 9. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2011 Kun mamma her om dagen også,ca 10 000 ganger om dagen føles det som!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå