A_K Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Hei. Frøkna på 3 mnd har plutselig blitt redd for pappa. hvis han f eks tar over legging etter at jeg har gitt henne pupp så hyyyler hun. Hva skal vi gjøre? Bare fortsette ? Har også merket at hun har blitt veldig redd andre mennesker i det siste, og skvetten og generelt redd. Er vel normalt når hun har fått flere sanser utviklet, men leit at hun også har blitt så redd for pappa ... Andre som har erfart dette?
okt78 Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Ja, vi opplevde det samme på den tiden. Måtte gjøre det til en vane at vi la annenhver dag så hun skulle bli vant til begge... Gikk seg til etterhvert
A_K Skrevet 7. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2011 Synes det er hjerteskjærende å sitte i et annet rom og høre henne skrike av redsel mens han stresser seg svett av å ikke få roet henne. I kveld ga hun seg ikke, og han ga opp. Jeg tok over og hun roet seg med en gang og sovnet i løpet av fem min. Er dette noe hun vokser av seg etterhvert?
okt78 Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 Det vil helt sikkert gå over!!! Har dere prøvd at du legger henne og pappaen er med, og så kan ha gradvis ta over litt etter litt?
Gladmor30 Skrevet 7. august 2011 #5 Skrevet 7. august 2011 Fikk ett tips om akkurat d idag. Venninna mi hadde samme problemet med jenta si. Det de gjorde var at pappaen tok jenta (d var ikke leggesituasjon ), og så kom moren bort hvert 5. minutt og viste at hun var der, og pratet til henne. Så gikk hun vekk og gjorde andre ting imens.. for så å komme tilbake å vise seg.. akkurat som man anbefaler ved legging 5 minutter mellom hver gang. Så gikk problemet over
Frøken Tussi Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 Har akkurat samme problemet :S Mer skvetten og veldig mammadalt!! Mini synes inn i mellom at pappa'n er ok og kan være til han.. men da bør han helst være mett og ny våkna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå