Underveis --> Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 VI bygger nytt kjøkken og har integrerte hvitevarer. Det betyr at vi ikke lenger har mulighet til å henge opp lapper, bilder og artige Larsonstriper på kjøleskapet lenger. Jeg har sett noen fine løsninger med sugekopp og wire i mellom, der man henger opp alt dette på klyper. Jeg har lett og lett på nettet, men finner det ikke. Noen som vet, eller som har andre artige løsninger?
Mrs. Bouquet Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Jeg føler litt av poenget er at man ikke skal ha slikt forstyrrende "rot" på et nytt fint kjøkken. Men ønsker man noe til å henge ting på finnes det wire med klyper som du sier. Magnetskinner og tavler med slike snorer på kryss og tvers man putter lappene i.
Underveis --> Skrevet 7. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2011 Ja, det er jeg enig i, men vi skal ha en tavle som vi skal skrive på og ha huskelapper på (er det rommet vi oppholder oss mest, så det er praktisk). Vet det finnes slike dingser, men HVOR? Jeg finner det nemlig ikke :-)
aloha83 Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 Ikea har denne her: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10151036 Men det burde ikke være så vanskelig å lage selv, alle delene er nok lett å få tak i på jernia eller lignenede butikker. Kanskje Åhlens har?
Gjest meg mamma? Skrevet 7. august 2011 #5 Skrevet 7. august 2011 Jeg har en svart rundmagnettavle hengendes på kjøkkenet og er kjempefornøyd med den. Er mye finere enn masse rot på kjøleskapet (som jeg hadde før:-) ). Har khøpt den på Ikea, de har og røde tror jeg, og andre fasonger og størrelser.
Lykke (ö;) Skrevet 7. august 2011 #6 Skrevet 7. august 2011 Kjøp magnet maling og mal rett på veggen, den fås bare i svart og grå, men mister ikke effekten selv om du maler noen strøk med annen maling over. Bruk den på barnerom også for å henge opp tegninger ol.
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 8. august 2011 #7 Skrevet 8. august 2011 Enig med deg, "Lykke", magnetmaling er genialt! Så står du også veldig fritt til å selv finne kreative løsninger for hvor du vil kunne henge opp med magneter, enten det er på en skapdør, på veggen eller på en eller annen type plate/ramme som du henger opp. Mange muligheter
Underveis --> Skrevet 8. august 2011 Forfatter #8 Skrevet 8. august 2011 Vurderte dette, men etter å ha googlet litt så fant vi ut at den ofte ikke er så god (magentene sitter dårlig) og vi vil ikke ha en malt del av veggen. Den er nå uansett tapetsert ;-) Har kjøpt en gjennomsiktig tavle som man kan skrive på, og vil da bruke sånne oppheng til å feste lapper på. Får ta meg en runde og se hva jeg finner av sugekoppløsinger :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå