Gå til innhold

Barnevogn er i boks :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så deilig! Vært i strømstad i dag og kjøpt en brun emmaljunga vogn :)

Nå begynner ting å komme på plass til jenta som ventes i førsten av november :)

Hvor tidlig/lenge venter dere med å kjøpe og gjøre klart ?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilig å få ting på plass :)

Jeg var i Strømstad for et par uker siden og kjøpte emmaljunga vogn selv! Hadde vel tenkt at det var litt leveringstid, men det var det ikke så da tok vi den like greit med hjem :) Har termin lille julaften, og her er det meste på plass allerede. Mangler bare seng pluss småstæsj. Er tidlig ute gitt, men jeg syns det er så koslig :) Også blir det nok styr å ordne med barnerom, skru sammen møbler, vaske klær og ordne, så da kan jo ting like greit være på plass så en slipper å gjøre alt mot slutten :)

Skrevet

Hei!

Vi venter barn i slutten av november ;) Har ikke kjøpt vogn ennå, men sett mye.

Vi har bestemt oss for emmaljunga city cross pga vekt og bratte bakker....

Kan jeg spørre dere hvor mye dere sparte på å kjøpe vogn i Sverige?

Skrevet

Ja veldig deilig å få på plass vogna :) Denne måtte bestilles da, 4-6 uker. Tipper vi henter den i slutten av september... Oi, tidlig ute du da:) Vi er sp heldige å fått/lånt utrolig mye. Så var bare vogna vi måtte kjøpe av det dyre.. Men har en del småting igjen å kjøpe.. Madrassm,stellebord/kommode og graderobeskap blir vel det neste på innkjøpslisten :) Og dyne.. Da nærmer vi oss vel slutten :)

Vaske klær har jeg ikke gjort ennå.. Men må vel gjøre det snart også:)

Vi kjøpte også citycross, den koster 7900 svenske.. I norske blir det 6600. Så sparer jo en del på det :) Antar at den koster 7900 i norge også?

Skrevet

Jeg bor på Sørlandet, så var igrunn deilig at de hadde den inne :) Samtidig litt kjipt å måtte stirre på den til slutten av året..:P Jeg kjøpte også city cross, men den limited edition og da kosta den 8100 norske kroner. Men fikk på stelleveske, fottrekk til sportsdelen, regntrekk og myggnetting i tillegg :) Etter hva jeg har lest på nett så sparer man ca kursen på å handle i Sverige.

Vogna er det eneste vi har kjøpt nytt her også, alt annet har jeg kjøpt billig brukt av en i familien som fikk baby i fjor :) Genialt når en trenger å kjøpe inn alt nytt!

Skrevet

Ja da skjønner jeg det er deilig å få den med en gang:) Vi bruker bare 30 min til strømstad, så ikke noe krise å dra inn ditt igjen :) Limited edition, er det den i skinn? Holdt på å ta den selv.. Men så likte mannen den så godt i brun, så da ble det brun:) Men tok lilla sportsdel da.. Trudde det var mer som skilte i pris på vanlig og skinn, men ho som jobba der sa det var mellom 3-500 bare.. Hvem farge tok du da?

Skrevet

Nei den er ikke i skinn, men understellet er i svart, også var det sånn løvmønster bak på vogna og litt sånn. Den er helt svart, men med litt ekstra detaljer på :) Jeg bare falt for den med en gang! Hadde det ikke blitt den hadde det blitt brun på oss også!

Skrevet

Ahaa, den trur jeg ikke jeg så.. Syns det var ganske vansklig å velge farge utifra den boka med fargeprøvene.. Man klarer liksom ikke se for seg en hel vogn, med en liten stoffbit. Så det var så safe å velge den brune, ettersom den stod der å viste seg frem:) Hehe.. Så satser jeg på at den lilla blir knall, er så glad i lilla :)

Skrevet

Ja jeg veit, hadde ikke klart å velge ut ifra den boka jeg heller. Gir jo ikke noe helhetsinntrykk, og skal man bruke så mye penger på en ting så må man jo være fornøyd med fargen også. Så skjønner godt at dere valgte den brune :) Lilla syns jeg også er veldig fint! Hakke sett den vogna i lilla da, men kan tenke meg den er fin :) Også er det gøy med litt farger :)

Skrevet

Ja det er sant, kjipt å stå der med en vogn man har betalt masse for, så var den ikke som man trudde i fargen.. Men tar en liten råsjangs på den lilla da, har heller ikke sett den..Hehe.. Men sett på den på nettet nå, ser veldig fin ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...