Billie Jean Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Er det god holdbarhet på stempelmerket som kommer på klærne? Er det mye blekk i blekkhuset eller må man bestille ofte, så det i realiteten blir svindyrt? Takk for svar:o
Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Jeg var så glad da jeg kjøpte det, men nå bare en mnd senere har det tørket ut og stempler dårlig. I tillegg ble selve stempelet på klærne bittelite - det er mye bedre med navnelapper. Har kjøpt noen som heter Askeladden navnelapper (eller noe sånt) og de er geniale! både sånne man kan klistre, men også sånne man stryker på. Ser ut som klistrelapper, men er strykelapper. Kjempefine og veldig enkle å stryke på. Jeg hater å stryke, men det går kjempegreit og plaggene er merket for alltid. er 10 års garanti! og kan vaskes på opptil 90 grader!
Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 http://www.navnelapper.no/ her kjøpte jeg de som er så bra!
Billie Jean Skrevet 9. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2011 Ja, da skal jeg holde meg langt unna stempel og heller krype til korset og bestille flere navnelapper. Jeg HATER å stryke, så jeg tenkte stempel kunne være et godt alternativ;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå