dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 At det skal være så forbaska vanskelig for disse små å finne veien ut da.... Jeg var abolutt IKKE forberedt på å gå over da frøkna kom 4 dager før. Men med mine 3 dager over termin er det vel 9 dager igjen tenker jeg... Ååååååååååååå, er så gira på å bli kvitt denne magen nå. Nettene mine er ikke noe bedre enn dere andres og dagene er lange. Men hva får vi gjort??....Ikke en dritt. Kan ikke si humøret er på topp akkurat. Og alle de "babyen kommer når den er klar" kommentarene. Å,jøss, gjør den det....blææææ. Sånn, få det ut;-)
<3 meg og den lille <3 Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 huff føler sååå med deg.. får akupunktur i kveld så håper det hjelper på noe... 9 dager er helt uvirkelig å tenke at jeg ikke ble fortere lei.. men nå.. ja nå er det nok!!! blir ikke å dra fra sykehuset i morgen om ikke noe settes igang..... :=) skal ta med meg mannen da han er litt mer bestemt enn meg.. :=) men godt vi hjar en sånn her tråd hvor vi kan syte litt sammen..
Guttemamma_73 Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 Er seks dager på overtid i dag. Skal på sykehuset på overtidskontroll i morgen. Er over 35, så jeg er vel en av dem som har litt ekstra risiko for å gå over. Tipper at jeg ikke blir satt i gang i morgen, men får time til igangsetting i slutten av uka... De to andre kom fire og seks dager over, men det kjennes tyngre ut nå. Gleder meg til å komme over i en annen fase enn ventefasen. Er tung og stor, med vann i hender og føtter. Det har heldigvis ikke vært så varmt de siste dagene...
Lykkeliten♥♥♥ Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 6 dager på ovetid her nå.Heldigvis ingen som tør å mase og spørre om jeg har født ennå...Har sosialt sett gått i hi etter termindato for å surmule fram til Mini har sett meg i øynene og unnskyldt seg;) Meg og den lille: krysser fingre for at det blir igangsetting på deg imårra med 10 dager på overtid! Skal på overtidskontroll på tirsdag og håper på igangsetting da,her skal også mannen være med som myndig alliert!:)Har null tro på at det blir fødsel med naturlig progresjon her i gården iallefall,like greit å innstille seg først som sist. Det skulle forresten vært mulig å få kjøpe instrukskontroll på boks,da hadde alle disse overtidsbarna vært her på tida!
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 7. august 2011 #5 Skrevet 7. august 2011 Din uke 42 (!) "De fleste er litt leie nå og håper at babyen skal komme snart. Det er bare slik at noen har lengre svangerskap enn andre og det er det lite å gjøre med." Ja, så står det å lese på min side i natt - 6 dager over termin.. må si det var milt sagt; "litt leie" .. Jeg er sååååå uuuutrolig lei nå og hormonene mine, eller hvems de nå er, forser runt i kroppen og gjør så jeg konstant veksler mellom trøtthet. glede, ilska, depressjon, opprymdhet, tristhet og alt mellom himmel og jord (stakkers datter og sambo).. det er virkelig til å bli gal av. Jeg kommer å ha en sån enorm sympati med alle "overtidsdamer " i fremtiden! Har på en måte alltid hatt det, men har ikke skjønt for nå hvor vanskelig det faktisk kan vare.. lover å aldrig glemme. Overtidskontroll imorgen, jeg også... spent.
MinAndreSkatt Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 føler sånn med deg!!!!!!!!!! jeg har enda 9 dager til termin (så er vel egentlig ikke lov for meg inn hit da...) men er seriøst DRITT lei jeg også. og ikke minst - av de "han kommer når han er klar" HAN ER KLAR, MEN VET DET IKKE SELV. haha. nei klart han skal få være der... men du skjønner hva jeg mener ;-) Skal sende over tryllestøv/fødestøv til deg, kanskje det hjelper. 080811 i dag, litt av en dato. betyr sikkert lykke for noen. hehe. lykke til hvertfall
Petrine +spire=❤ Skrevet 8. august 2011 #7 Skrevet 8. august 2011 Jeg tror jeg rett og slett bare signerer på Anna75 sitt innlegg!! Akkurat som om jeg skulle sagt det selv. I tillegg er jeg mye dårlig, får ikke i meg mat og går derfor ned i vekt. Blir jo slapp og har ikke energi av dette. I går var jeg så dårlig at sambo mente vi skulle ringe føden. Jeg begynte bare å grine når jeg snakket med de for jeg er så sliten og føler meg ikke hørt I dag er formen litt bedre heldigvs. Nei måtte disse søte små bare komme ut nå!!!
skatten 21.41 Skrevet 8. august 2011 #8 Skrevet 8. august 2011 Må henge meg på her. 5 dager overtid. Like deppa hver dag jeg våkner med den store magen...
<3 meg og den lille <3 Skrevet 8. august 2011 #9 Skrevet 8. august 2011 Da har jeg fått første modnings tablett.. Håper det skjer noe
Petrine +spire=❤ Skrevet 8. august 2011 #10 Skrevet 8. august 2011 Å lykke til <3 meg og den lille <3! Håpe du snart får det riktig vondt og at den lille vil komme ut til mamman sin
smxl Skrevet 8. august 2011 #11 Skrevet 8. august 2011 en liten trøst at vi er flere.... er på 3. dag etter termin. Men føles lengre, siden jeg trodde han skullekomme før! Gikk ikke over med førstemann! De som har blitt satt i gang- kom gjerne med erfaringer.. Håper jo å komme i gang naturlig, men ikke til enhver pris. Vi helst settes i gang en uke etter termin om jeg får. Fordi jeg er veldig lei. Og ikke vil utsette meg for å føde en kjempebaby, samt at det i det siste er satt fokus på at det ikke er bra for baby at man går for lenge...? Noen som vet?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. august 2011 Forfatter #12 Skrevet 8. august 2011 <3 meg og den lille <3: Så bra at de ville sette deg igang i dag!!!! Da er du hvertfall igang og har noen babyen der innen dagen er omme. Hurraaaaaaaa!!!!!:-) Og Anna: Forventer fulle rapport etter du har vært på Riksen! Hvordan fikk du time så tidlig forresten? Jeg har ikke før om 1 uke... petrine: Godt formen er litt bedre i dag!! Jeg har faktisk sovet litt i natt:-) Kanskje pga av lavere temperatur ute, ikke vet jeg. Eller så hadde jeg bare nådd en nedre grense for hvor lite søvn kroppen egentlig tillater. Hvertfall godt å våkne opp senere enn 40 min fra du sist så på kl. Ellers skjer det fortsatt ikke en dritt her. Svært få kynnere, bare vondt bekken og andre ting som ikke gir noe effekt for fødsel. Hadde vært en fin dato å få baby på, men da bør det vel snart skje noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå