RødRev Skrevet 7. august 2011 #26 Skrevet 7. august 2011 Jaaaa! SÅ herlig å høre Gratulerer så mye, bra jobbet!
♥ Min engel ♥ Skrevet 7. august 2011 #27 Skrevet 7. august 2011 Gratulerer så mye med lille prinsessen
Up2me Skrevet 7. august 2011 #28 Skrevet 7. august 2011 Så bra at alt har gått fint! gratulerer så masse med den lille jenta!
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 7. august 2011 #29 Skrevet 7. august 2011 Gratulerer så mye!! Kos dere masse!!
Septemberknøttet Skrevet 7. august 2011 #30 Skrevet 7. august 2011 Gratulerer masse!! Kos dere i tiden som kommer:-)* gleder meg til min tur*
mai84 Skrevet 8. august 2011 #31 Skrevet 8. august 2011 Hei Zazzy:) Gratulerer så mye! Tenk at vi opprinnelig hadde termin med bare noen dager i mellom, også føder vi i uke 35 begge to med bare noen dagers mellomrom:) godt å høre at alt gikk bra:) Her har lille Mathias begynt å ta litt fra puppen, men får fortsatt mesteparten på sonde.. Natt til igår lå han i lys pga litt gulsott, men ellers går alt veldig fint:)vi koser oss masse masse masse lykke til videre, kose dere masse og kanskje blir det noen oppdateringer på Småtroll-forumet?
Triduana Skrevet 8. august 2011 #32 Skrevet 8. august 2011 Gratulerer, og så bra at alt gikk bra med både deg og lillemor
Petrine +spire=❤ Skrevet 8. august 2011 #33 Skrevet 8. august 2011 Gratulerer så masse med prinsessen zassy!!! Nå er det endelig over og jeg er sikker på at prinsessen kommer til å vokse seg stor og sterk. Kos dere masse i tiden fremover Klem.
knerten09+ knerteline11 Skrevet 8. august 2011 #35 Skrevet 8. august 2011 Snakk om sniking altså ;-) Jeg og er klar for å snike litt nå da jeg har snaue 3 uker igjen. Gratulerer så masse og kos dere!
Anonym-74 med 3 små+ma Skrevet 8. august 2011 #36 Skrevet 8. august 2011 Gratulerer så mye med lillemor Fint og betryggende å høre at alt har gått bra tiltross for gbs!! Kos dere videre Mvh
zassy☆ Skrevet 8. august 2011 Forfatter #38 Skrevet 8. august 2011 håpefull *gravid* Da jeg kom på sykehuset fikk jeg antibiotika hver 4. time uansett. De tok en blodprøve av meg og der så de at jeg ikke hadde gbsinfeksjonen lengre, men fikk antibiotika likevel i tilfelle den skulle blusse opp underveis. Men det skjedde heldigvis ikke
zassy☆ Skrevet 8. august 2011 Forfatter #39 Skrevet 8. august 2011 mai84 ja det var litt spesielt at vi fødte så nær hverandre og hadde termin så nært, får holde kontakten litt på pm og høre hvordan det går? Lillejenta her får både melk fra meg og bankmelk (fram til hun suger mer), trengte ikke noen sonde faktisk. Hun blir lett kald så vi må holde henne varm, men ellers er alt helt fint vi snakkes på småtroll ja! Lykke til videre til deg også
zassy☆ Skrevet 8. august 2011 Forfatter #40 Skrevet 8. august 2011 TUSEN TAKK ALLE SAMMEN :-D Håper å se mange av dere på småtroll snart klemklem! Lykke til med fødsel!
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 8. august 2011 #42 Skrevet 8. august 2011 Åååh, så gøy:) Grattulerer å mye Zassy!! Kos dere masse nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå