Gå til innhold

Da lillemor kom :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jo like gjerne skrive en kort fødehistorie, blir vel mer travelt senere antagelig :) Vesla vår kom da jeg var 35 uker, vannet gikk ute på tur og etter det kom riene ganske gradvis utover kveld og natt, fødselen var intens og ganske kort (sa jordmødrene), plutselig hadde jeg full åpning og jeg tror hun var ute på rundt 6 pressrier. Trengte ikke sy eller noe så det var utrolig godt! Jeg kunne aldri forestilt meg de smertene, og tenkte ikke jeg skulle holde ut, hehe, men det gjorde jeg takket være lystgassen og kjærestens gode hånd! :) Og det var sååå verdt det og deilig når det var over, og smertene forsvant faktisk i det øyeblikket hun var ute, deilig!! Snuppa var 2200 gram og 40 cm så ikke store biten, men den fineste som fins selvfølgelig :-D Nå koser vi oss på barsel og må se an hvor lenge vi må bli her, håper å få i gang ammingen snarest! Har hatt gbs-infeksjon og fikk antibiotika under fødsel intravenøst, det gikk helt greit, jeg hadde ikke infeksjonen lengre og babyen ble heller ikke smitta.

Vet jeg snek i køen foran mange her som har ventet og ventet på babyen sin! Håper dere går i fødsel snarest og ønsker dere lykke til :)

Er så happy og nyforelska nå :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så masse og kos dere i tiden fremover :=)

Skrevet

Jeg gratulerer overalt i dag jeg hehe.

Meeeeen jeg unner deg dette så masse, denne følelsen og det å være mamma :-) Kos deg masse fremover og nyt hvert eneste sekund - og jeg vet det er flere enn meg som smiler godt med hele seg, er stolt av deg og passer på :-)

Klemmer

Skrevet

Gratulerer så masse! Kos dere og nyt tiden, nå utenfor magen, sammen! (",)

Skrevet

Gratulerer!!!!!!! Deilig at ventetiden er over:-)

Kos dere masse og lykke til med amming og alt som følger med.

Klem, klem.

Skrevet

Gratuler så mye!!! Godt å høre at det står bra til med dere, å kos deg masse med den nyfødte :o)

*klem*

Skrevet

Gratulerer, godt at alt gikk så bra :)

Skrevet

Gratulerer!!! :-)

Må spørre; fikk du påvist FØR fødselen at du ike lenger hadde gbs?

Skrevet

Gratulerer med jenta di. Kos deg masse med henne. Jeg er i uke 32 så har vel noen uker igjen..-)

Skrevet

Gratulerer såå masse:)

Skrevet

Gratulerer så mye, og lykke til med alt :)

Skrevet

Gratulerer Zassy:) Nyt dagene og kos deg glugg i hjel!!

Skrevet

gratulerer så masse zassy!! :)

bra at alt gikk så fint :)

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Bra hun holdt seg der inne så lenge:)

Kose dere masse:)

Kommer til å savne deg på 3.trimester, men vi snakkes vel på småtroll 0-1 om ikke så altfor lenge

Skrevet

Gratulerer så mye Zassy :) Kos deg med den lille :)

Skrevet

GRATULERER!!! Så flink du har vært!! Tenk at du er ferdig å være gravid :) Håper jeg følger etter deg på småtroll snart.

Kos deg så veldig mye, dette er verdens største under du nå er midt oppi, fins ingenting bedre! Så godt at alt gikk så bra, tross gbs og noen uker før tiden. Lykke til med amming og barseltiden.

Stor klem :)

Skrevet

åååh.. har du fødd :D

Så bra alt står bra til og gratulerer så mye :D Kos dere masse med den lille. :)

Skrevet

Gratulerer så mye! Godt å høre at alt har gått så bra :) VI kommer snart etter

Skrevet

Grattis!! Kos dig massor! :0)

Skrevet

Gratulerer med tulla, godt å høre at alt gikk bra:-) kos dere masse i tiden som kommer!

Skrevet

Så kjekt då! Gratulerer som MAMMA! Ei fantastisk kjensle dette å bli mor! Kos dykk vidare! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...