Gå til innhold

Blødning i uke 10...

Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️

Anbefalte innlegg

Er det vanlig å blø såppass "sent"? Mener å ha hørt at det er mere vanlig tidligere i 1 trimester.. Jeg har ikke hatt noe blødning tidligere, men i går morges var jeg på do, da så jeg litt rødt blod på papiret, pluss at jeg hadde litt vondt i magen.. Jeg var sikker på at jeg mistet babyen, men det ga seg heldigvis fort. Jeg ringte til sykehuset, men de ville ikke hjelpe meg med noe, så jeg snakket med en venninne som jobber som legesekretær på et legesenter som har ultralyd maskin, så jeg har time der i morgen.. Har også en doppler som jeg har brukt for å lytte etter babyen, å jeg synes jeg hører hjerteslag :) Så jeg er forsiktig optimist...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143458104-bl%C3%B8dning-i-uke-10/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3

Noen har små blødninger iløpet av hele svangerskapet også, så det er ikke noe som er mer normalt enn annet.

Hadde selv blødning i uke 8,12,16 og 24 sist gang, var bare litt blod på papir. Gangen før der hadde jeg vel til sammen 6 eller 7 små blødninger. Finner meg mer nervøs denne gangen, da jeg enda ikke har hatt noe antydning til blødning.. Føler meg rar når jeg sier det, men rart hva man blir vant til...

er vel vanlig å blø litt ja, men er jo mer normalt å ikke blø. Sa det er ikke rart at alle tror de mister når de blør. heldigvis går det bra mange ganger også :)

Jeg har selv blødd i hele dag og tror jeg mister. har ikke hatt noen symptomer heller, bortsett fra at jeg er hissig :P

Ringer jordmor i morgen for UL. Ikke noen kjekk følelse!!

Håper spirene vår klarer seg :)

Huff da... Ja det er virkelig ikke gøy.... jeg har vært hissig jeg også, noe jeg synes er naturlig, vi er jo tross alt redde å da blir lunta ofte litt kortere.. Krysser fingrene for at vi begge får gode nyheter i morgen!! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...