maimora Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Nå har jeg gått med maserier i flere dager, og i går skulle jeg gå i dusjen, kledde av meg, og plutselig rant det ett eller annet nedover beina, hadde akkurat tisset, og jeg luktet på det, det var ikke tiss. Jeg ringte føden, siden jeg ble shaitnervøs, er bare i uke 32, hun sa jeg skulle ta på meg et bind og vente i en time for å se om det kom mer, jeg byttet da bind 2 ganger på den timen før jeg dro til sykehuset, da jeg kom dit var bindet gjennomvått. Så jeg var nå hundre prosent sikker på at vannet hadde gått, men neida! Ble undersøkt nøye og det var ikke vannavgang, hun kunne ikke være 100% sikker, men mente at det kunne være utflod....SÅ MYE??? Jge ble selvfølgelig kjempeglad for at det ikke var vannavgang så tidlig, men det var rett og slett flaut å komme der med gjennomvått bind som ikke var fostervann, haha! Nå er jeg lei!!! I tillegg ble hun veldig overrasket over at hodet lå så langt nede, pluss at jeg har 1 cm åpning, så nå går jeg og er konstant nervøs for å føde, kjenner skikkelig nedpress, med det er vel ikke så rart når hodet ligger så langt nede. Uggen form også. Jeg som bare skulle kose meg de siste ukene, og pusle med babyting, dra på babyshopping osv, nå ligger jeg bare på sofaen og klager, hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå