Gå til innhold

Dersom noe er galt med fostret

Anbefalte innlegg

Skrevet

og man ikke skal på ul før ordinær, vil man merke det før?

tenker spesielt på om fortret dør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, det vil man ikke merke med mindre det støtes ut og man har en SA.

Skrevet

ok, men vet du om det vil støtes ut da, eller vil det være i magen i mange uker og man likevel føler seg gravid?

bare begynte å lure på dette.

logisk er vel at kroppen på en eller annen måte gir et signal eller ordner opp selv?

Skrevet

Jeg har kjøpt meg en doppler som jeg bruker innimellom for å roe ned nervene :) Koster ikke mange kronene å det er helt utrolig hvor rolig den kan gjøre deg! :) Hvis du ikke vet hva en doppler er så er det en ultralyd maskin som gjør at du hører babyens hjertelyd :) Jeg har en Angelsound Caremaxx å er kjempe fornøyd. Betalte 250kr mener jeg å huske. Men jeg har også vært inn på tidlig ul i uke 8, og jeg skal inn i morgen også, men det er pga blødning..

Skrevet

Hvis det ikke støtes ut kalles det missed abortion, og ja man kan gå mange uker uten å vite at spiren er død. Dette oppdages da på ultralyd.

Skrevet

Ei jeg kjenner begynte å blø i uke 12. Hun hadde da MA. Fosteret hadde stoppa å utvikle seg i uke 5. Så det kan jo ta litt tid.

Skrevet

er ikke spesielt bekymret selv, bare lurte;)

orker ikke bruke tiden til å være bekymret. det som skjer det skjer, er ikek så mye jeg får gjort med det likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...