MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Lillegutt skal ha innkjøring i bhg i slutten av denne mnd.. vi har fått en særkontakt til han, og det jeg lurer på er: Når vi skal ha innkjøring, er det bare oss som skal ha innkjøring med denne særkontakten da, eller er det alle ungene hun er særkontakt til som skal ha innkjøring samtidig?
Tyren78-09+12 Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 I vår barnehage var det hvertfall kun min gutt(av de nye) som var der de dagene vi hadde innkjøring. De andre nye hadde enten begynt tidligere, eller skulle starte når min gutt var ferdig "innkjørt". Veldig grei ordning syns jeg
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 Vil tro de fordeler utover hele måneden når barna starter. Man har ikke tid til å ta seg av alle de nye barna hvis de starter samtidig. Der jeg jobber starter det max 2 pr. dag og vi fordeler de utover måneden litt etter foreldrenes ønsker også. Deres særkontakt har nok ikke alle nye, de fordeler de mellom alle ansatte. Men dette varier fra barnehage til barnehage. Lykke til med oppstart:)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 Med eldste var min sønn alene på sin kontaktperson, med yngste var de to babyer på kontaktpersonen. Begge deler funket like fint :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå