Gir aldri opp! :) Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Hei! Lenge sida jeg har vært her nå, vel rundt 2 år siden! Hatt to forsøk, det første mista jeg i uke 5 og det andre gikk ikke i det hele tatt. Fikk ett egg på frys. Har det på vent, jeg begynte på studier i stedenfor. Greit å gjøre noe jeg får til Hvordan er det med oddsen for egg på frys egentlig? Kommer ikke til å bruke det før det har gått nesten 5 år pga utdanning. Har bare ett der så har ikke store forventninger til det egentlig. Noen med erfaring? Fin dag til alle
Tante_Esel Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 tja.. de sier det er 50% sjangse for at det overlever tining... hadde 2 egg paa frys... de døde opptining begge 2... men mulig du blir gravid paa egenhaand da... siden du har lagt baby tanker paa hylla litt
Gir aldri opp! :) Skrevet 7. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2011 Vi har fått det svart på hvitt at det kan vi desverre ikke bli, men for all del. Så lenge det er liv er det håp! Ellers takk for svar
☆☆☆ Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 Fikk beskjed på St. Olavs at 70% overlever fryse/tineprosessen, og at når en kom så langt var sjansene som ved ferskforsøk, Vi har også ett eneste på frys i tillegg til frøet i magen..
Gir aldri opp! :) Skrevet 9. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2011 Takk for svar! Du er veldig heldig, lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå