Gå til innhold

Beundrer dere som jobber i barnehage eller lærere på barnetrinnet!

Anbefalte innlegg

Ja det mener jeg virkelig!!

Skjønner ikke hvordan dere klarer å bli så glad i andre sine barn at dere klarer å holde tålmodigheten oppe hele dagene. Jeg tror jeg hadde klikket dersom jeg skulle hatt andre sine barn rundt meg hele dagen og i tillegg mange foreldre som tror at ens eget barn er mye viktigere enn andres.

Misforstå meg rett, jeg elsker mine egne barn over alt her på denne jord men kjenner at når det gjelder andre barn så har jeg ikke den tålmodigheten som hadde krevds av meg til at jeg hadde blitt en god førskolelærer / lærer.

Så all takk til dere som "gidder" å bruke hele dagene deres sammen med andres barn!! :-)

Fortsetter under...

Takk :) Kjenner jeg blir glad i hjertet når foreldrene blir glade for den jobben vi gjør, som absolutt kan være krevende innimellom !!

Og ja enkelte av ungene får vi en spesiell kontakt med. Husk at barnehage hverdagen er veldig rutinert med masse aktivitet gjennom dagene, så det blir ikke helt på samme måte som å ha dem hjemme !

Selv ble jeg syk av å jobbe i barnehagen, så nå i høst blir det videreutdanning med en master i spes ped, men kommer jo likevel til å jobbe med barn og unge da!

Ære være de førskolelærerne som har hele sin yrkeskarriere i barnehagen, de er det ikke mange her på denne plassen i hvertfall :)

:)

Takk for det :-)

Nå ble jeg skikkelig glad langt inn i hjertet mitt. Jobber i barnehage, har vært vekke fra jobb i snart 3 mnd pga sykdom og ferie. Savner barna så utrolig mye og blir helt varm om hjertet når jeg er innom på besøk og barna kaster seg rundt halsen min i glede over å se meg :-)

Signerer anonym 11:41.

Er lærer selv, og har prøvd meg på alle trinn i skolen. Er stappfull av beundring for dem som holder ut på småtrinnene, jeg hadde ikke makta det.

Superviktig å ha motiverte og flinke lærere helt fra skolestart, det er der grunnlaget legges. Ære være dere som klarer jobben! Stå på - ta godt vare på min skolestarter og alle andre små forventningsfulle skolebarn - dere gjør en superviktig jobb!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...