Gå til innhold

Hvor ofte fjerner dere hår på dåsa, og hvor mye tar dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fjerner alt med høvel. I disse dager når jeg dater tar jeg det ca annenhver dag:) Tar gjerne i mot tips om en bedre metode fordi jeg blir veldig nuppete og rød. Har hørt om hårfjerningskrem, men fant bare en som skal brukes på bikinilinjen. Vet ikke om den kan brukes på alt?

Tar det annen hver dag for å føle meg fresh, tar alt fordi jeg syns det er lettest. Har gjort det i mange mange år, og hadde dødd av ubehag om jeg skulle la det vokse ut igjen. Har flere ganger prøvd å spare til en stripe, men tror høvelen er forhekset eller noe, så den forsvinner.

Annonse

1-2 ganger i måneden.

Har en egen maskin (lady-shaver) som jeg bruker nedentil. Blir ikke helt glatt, men har kort bust på hele.

Kan ikke barbere meg siden jeg har utrolig sensitiv hud og klør som besatt når jeg gjør det. Har jo barbert bikinilinjen nå om sommeren og det klør verre enn 1000 myggestikk HELE tiden.

Om du blir rød og nuppete har vel f.eks kondomeriet en bakteriedrepende og lindrende krem til å ha på etter barbering for å forhindre røde nupper?

Fjerner alt på toppen unntatt en stripe midt på. Bruker høvel og tar det annenhver dag ca. Orker ikke å barbere ofte mellom bena da det klør sånn når det vokser ut. Stusser heller hårene der.

jeg tar kun bikinilinja.. synes det er ubahagelig å barbere hele.. men jeg stusser litt på hårene så de ikke blir så lange da ;)

har fått noen kommentarer av gutter igjennom årene om at jeg burde barbere hele..

da har jeg bare svart: ehh ok?? så du vil jeg skal se ut som en 8 åring nedentil? pedofil eller?

da har de brått blitt stille gitt ;)

vi har sett det nå, frøken "gimegoppmersomhetpliiiiiis"!

Jeg hater å ha hår i rævva! Så der, eller egentlig hele sprekken da, tar jeg når anledningen byr seg. Resten trimmer, stusser eller glattbarberer jeg innimellom, alt etter humøret egentlig! :D

Tips: antibac/håndsprit funker fett mot nupper! Det svir litt med det samme, men det går fort over! -blir som etterbarberingsvann, bortsett fra lukta!

Annonse

Tar alt - hver dag i dusjen - det vokser så fort!!

Om du nettopp har begynt å barbere deg, så kan du bli nuppete!

Stå en stund i vannet først, la porene få åpne seg, ha på såpe før du barberer og husk å bruke relativt nye blad på høvelen.

Smør deg med a derma sin bodylotion etterpå, så kommer nok nuppene bort skal du se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...