Gå til innhold

Redd for MA igjen :(

Lotte_71

Anbefalte innlegg

Ja. Overskriften sier jo sitt.....

Opplevde MA i april i år....

Er nå så utrolig heldig med å være gravid igjen... Men klarer liksom ikke helt å glede meg over dette.....

Er så redd for å oppleve MA igjen.....

Leiter etter symptomer på graviditet hver dag..... Har jeg vonde pupper? Begynner jeg å bli kvalm?? Tisser jeg like ofte som før??

Tror det raser for meg jeg altså :/

Dette kommer til å bli noen lange uker frem til man kan puste litt mer normalt!!

Er "bare" 6 uker på vei nå sånn ca.....

Sist mistet jeg 12+1......

Men det kan jo gå bra også da..... For all del.... Eller??

Måtte bare få det ut jeg.

Sikkert noen som har hatt disse tankene før meg.....

Fortsetter under...

Hei Lotte :)

Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Fikk påvist MA selv dagen før jeg skulle vært 3 mnd på vei (01. juni), og fosteret døde visst allerede i uke 9.

I dag er jeg 5 +2, og overlykkelig over å være gravid igjen :) Men klarer ikke helt å la være å sjekke om det kanskje kommer blod når jeg er på do, og bekymrer meg til tider over manglende symptomer sammenlignet med forrige gang.

Men jeg prøver å glede meg over at kroppen var klar såpass tidlig klar til en ny graviditet, og satser på bedre lykke denne gangen :)

Det er godt du får det ut, for det er en viktig del av prosessen for å komme seg videre etter den vonde opplevelsen du har hatt.

Heeeiiiiiiii :)

Akkurat, du forstår hva jeg sier og mener :)

Og nå orker jeg ikke å være her inne på en stund også.

Jeg blir totalt sprø av å lese om blod, spotting og MA/SA.

(selv om jeg forstår av hele mitt hjerte at det er mennesker som må få ut sine tanker og det de har opplevd om dette)-jeg også gjorde det når det skjedde meg.........

Men jeg kjenner jeg blir så utrolig stressa av å lese om alt dette, og det er vel det siste jeg trenger nå. Stresse meg opp unødvendig......

Ønsker deg masse lykke til........ Vi er omtrent like langt på vei.....

Jeg er 5+4 i dag :)

Mistet når jeg var 12+2 sist og hadde en runde med cykotek. Den hadde jeg 30 April.

Så det har gått fort det å bli gravid igjen.

.

Jeg har opplevd SA en gang før også. Men det var med forrige partner, føre jeg fikk den flotte jenta jeg har på 13 år.

Så håper så inderlig det går bra nå :)

Det har alltid vært et ønske det å være mamma til 2.........

Masse lykke til til deg som sagt.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...