blondie81 Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 har ul termin den 21 sept, men har mens termin den 9 sept. mest sikker på den aller siste. har ennå ikke pakket bagen, så har ikkje stresset me den. noen her som har gjort det av de som har termin i sept?
Tre rosa kalver Skrevet 6. august 2011 #2 Skrevet 6. august 2011 Jeg tenker å gjøre det ganske snart ja. Har UL-termin den 14.september, og menstermin den 17. Har den nok klar iløpet av en ukes tid tenker jeg.
Hegeveronica Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 hei har ikke termin før oktober men kan gjerne gi deg et råd, gjør ferdig bagen i god tid. gjerne flere uker, for plutselig kan fødselen begynne både 2-3 uker før. Ellers som i mitt tilfelle har alle 4 kommet før tia, ca 4 uker siste gang var det 5 uker før. Å som alltid har jeg aldri hatt den berømte bagen færdi, så det har alltid endt med at samboern har raska med seg kameraet og pengboka. Å mått ha med seg resten dagen etter.
Mrs. Bouquet Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 Jeg har kjøpt inn nytt til toalettveska. Har gjort det hver gang. Ny sminke, tannkost, deodorant, hårbørste, barberskum, shampo/balsam, dusjsåper osv. i små flasker. Gode merker kjøpt fra feeunique osv. Så det ligger klart I tillegg til nye truser, bher, t-skjorter og treningsbukse. Reisehårføneren har jeg også funnet frem, men mangler en del, spesielt en god bukse som ikke ser for trist ut. Har ikke planer om å være på sykehuset lengre enn nødvendig. Så skal jeg snart finne frem litt babytøy.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 7. august 2011 #5 Skrevet 7. august 2011 Jeg driver å kjøper inn nytt til toalettveska jeg også. Har også gjort det hver gang, mye enklere når det er folk hjemme som skal bruke stæsj mens jeg er borte Venter siste forsendelsen fra feelunique nå, håper det kommer tidlig i uka. Har 2 uker igjen til termin nå ) Kjøpt inn ammebh, nye truser, nye singletter og lagt frem ei bukse. Og tøyet til babyen er nesten ferdig vasket, og klart til å legges i bag`en. Har heller ikke planer om å være på sykehuset lenger enn nødvendig. Vil hjem til mannen og de 2 vi har fra før av
miepia30 Skrevet 7. august 2011 #6 Skrevet 7. august 2011 Termin 14 september men kjennes virkelig ut som det skjer før. Masse vonde kynnere/ snille rier og det kommer tett i tett. Virkelig mensmurring og litt i ryggen. Så litt små panikk nå, bør vel få bagen klar snart i det minste ettersom ingenting annet er klart her hjemme
jobber med saken har klart det Skrevet 7. august 2011 #7 Skrevet 7. august 2011 Termin 6. september:) 30 dager igjen:) Har ikke pakket noe enda. Mangler fortsatt bilsete, vogn og madrasser. Kanskje det er på tide å gjøre seg klar? Sønnen min kom 18 dager for sent, så jeg regner med at denne kommer for sent og:)
miepia30 Skrevet 7. august 2011 #8 Skrevet 7. august 2011 18 dager overtid slipper du i allefall etter de nye igangsettingsreglene Her er vogna heller ikke klar, vet ikke engang når det kommer i posten. Litt stressa. Bilsete har vi men det har jeg klart å glemme i Bodø så det må jeg snarest få sendt ned hit. Oj oj ting begynner nærme seg
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 7. august 2011 #9 Skrevet 7. august 2011 Termin 12 september, har precis börjat lägga fram men har som mål att denna veckan ska bagen vara i box! :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå