mamman til Fillip Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 Etter mye negavtivt om bhg her inne nå så må jeg skryte av bhg minste går i! Bare vært der 2 dager enda, men veldig positivt! De tilpasser sovinga så det blir best for HAN, han får det han er vant til å spise, til de tidene han pleier hjemme. Snakka mye om rutinene vi har hjemme å hva han liker gjøre, hva som hjelper til trøst, hvordan han enklest sovner osv.. fordi de skal forsette med dette å gradvis tilpasse det sammen med de andre barna! Jeg så dette selv når vi var der første dagen for de mata å la barna "hele tida", å de hadde økt bemanning disse dagene så det gikk ikke utover noen! En halvtime etter jeg hadde dratt første dag an var alene fikk jeg bildet av en smilene gutt som lekte på gulvet, så ble jeg roligere også!
Giss Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Så flott! Jeg har også kun positive erfaringer med å ha mine unger i barnehagen!
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 Dette var et deilig innlegg å lese! Håper det går like greit i "vår" bhg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå