Sorgenfri Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 Etter 10 lange dager på overtid, kom endelig riene! Hadde fått time for igangsetting,men det starta heldigvis helt av seg selv =) Riene starta så vidt i går (fredag) kl 12, veldig små, og jeg var i tvil om det egentlig var ekte rier.. Tok seg litt opp ut over dagen, de var regelmessige, men ikke veldig vonde.. I 17-tiden ringte vi sykehuset, da var riene med 5 min mellomrom, og varte ca 60 sek. Kom på sykehuset kl 18, fikk fødestue og hadde 4 cm åpning. Gikk veldig fort egentlig, da riene begynte å bli utrolig vonde, var det plutselig 10 cm åpning. kl 22 begynte jeg og presse, og gutten var ute etter ca en halv time med pressing! Det gikk som en drøm! Er annengangsfødende, første fødsel gikk også veldig fint! Jordmora var fantastisk flink, hun hadde bestemt seg for at jeg skulle føde på hennes vakt =) Gav meg litt drypp på slutten, da riene begynte å blli litt korte. Det satte fortgang i sakene! Etter fødselen var jeg i super form! Sov på barselhotellet i natt, og dro hjem i formiddag =) Nå koser vi oss, amminga går greit, men er sår! Håper det gir seg om ikke så lenge! Lykke til alle som ikke har født. Det er fantastisk å føde, hilsen meg =)
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 6. august 2011 #2 Skrevet 6. august 2011 Kjære Sorgenfri, så flott fødehistorie. Hørtes veldig fint ut, men har selvfølgelig vart tufft å gå 10 dager over termin. Bra jobbet! Gratulerer masse! Ønsker deg all lykke videre!
Petrine +spire=❤ Skrevet 6. august 2011 #3 Skrevet 6. august 2011 Gratulerer så masse Kos dere med nurket
♥ Min engel ♥ Skrevet 6. august 2011 #4 Skrevet 6. august 2011 Gratulerer så mye. Fin fødselshistorie
Tre rosa kalver Skrevet 6. august 2011 #5 Skrevet 6. august 2011 Gratulerer :-)) Hvor stor var babyen etter 10 dager over?
Sorgenfri Skrevet 7. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2011 Han var STOR!!! 4530 g, og hele 56 cm.. Neglene hans var lange og klar for saksa da han kom ut =)
Ellois Skrevet 7. august 2011 #9 Skrevet 7. august 2011 Gratulerer så masse! :-) Det ble 10 dager på overtid med meg også, men SÅ verdt det når de endelig kommer ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå