Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 Hei. Jeg har ett stort problem som jeg så gjerne skulle fått noen råd for. Jeg har en gutt på 2 år som hver gang når han skal legge seg, kler av seg pysjen og bleia og tisser i senga. Jeg prøver å sjekke til han så ofte jeg kan, men da legger han seg aldri ned til å sove. Jeg har fått ett tips om å bruka barne sovepose, sånn at armene er fri men ikke bena, men jeg finner ikke det i noen klesbutikker. Er det noen som kan gi meg tips på hva jeg kan gjøre?
Gjest Edemuli Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 De har sånne poser på Hennes & Maurts til 149, - veldig gode og myke.
Gjest Cilla&Ian Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 jeg harprøvd å sett der men finner ingenting
juliogdesember Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 Prøvd å snu pysjen, sånn helpysj? Ser litt vrangt ut men har fungert for ei venninne av meg som hadde samme problem.
Gjest Cilla&Ian Skrevet 7. august 2011 #5 Skrevet 7. august 2011 Takk for råd, men har prøvd det, men han fikk den av fordet. Men nå har vi satt opp storseng til han og han sovnet tvert, så.....problemet løst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå