C&L snart m BaBy igjen Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 Har hatt masse murringer både foran og bak i korsryggen hele dagen. Kynnerne er sterkere enn vanlig og hyppigere, men ikke regelmessige. Kan det bety at noe skjer snart? Eller det vanlige modningssymptomer og det er lenge til noe skjer? Jeg har termin 27. August, men har vært sykmeldt de siste mange ukene pga fare for tidlig fødsel.
Up2me Skrevet 6. august 2011 #2 Skrevet 6. august 2011 Hei! Det er jo vanskelig å si om det er noe som skjer.. Selv har jeg hatt kynnere i de 3 siste mnd. Er i uke 36 nå. De siste 2-3 ukene har kynnerne blitt vondere, og til tider veldig vonde! men, så gir dem seg igjen. Irriterende når det aldri fører til noe... har også masse menssmerter som et belte rundt og bak i ryggen. Pleier å våkne litt om natta pga det... Kjipt å gå med sånne modningssymptomer, når det fortsatt er en stund igjen.. Går å venter å venter føler jeg... men det skjer aldri noe.. :/
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 7. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2011 Huff, ja det kan sikkert ta tid da. Skjønner at tiden føles lang for deg som har hatt det slik lenge. Får håpe du slipper å gå over tiden og at fødsrlen går kjapt og greit siden kroppen har forberedt seg lenge. Har vært våken det meste av natten nå, håper maseriet gir seg eller at det setter i gang fødselen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå