Gå til innhold

Tips til å komme over kjærlighetssorg? Jeg sliter!!!

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en for ca 3 mnd siden og vi har hatt jevnlig kontakt. Jeg liker ham kjempegodt, men han har hele tiden vært klar på at han ikke er klar for et nytt forhold da han nettopp har gått ut av et langvarig samboerskap.

Jeg har tenkt at det har vært greit, men merker nå at jeg sliter med at jeg har blitt skikkelig forelska og tenker stort sett på han hele dagen.

Jeg føler faktisk at det ødelegger livskvaliteten min og det går ut over ungene mine fordi humøret mitt svinger så veldig. Triste greier...

Jeg prøver nå å manne meg opp til å snakke med ham neste gang vi treffes om at jeg må bryte kontakten pga at jeg har fått så mye følelser for ham. Men merker jeg blir så lei meg av å tenke på det.(at vi ikke skal treffes mer)

Er det noen som har tips for å komme over kjærlighetssorg?

Det føles jo ut som om hele verden min skal gå under...

Fortsetter under...

Tips for kjærlighetssorg: holde seg mest mulig opptatt, trene, jobbe, leke med barna - slitsomt ja, men funker for meg. De tunge stundene kommer når du setter deg ned og begynner å tenke. Det gjelder å begrense tiden man har tid til sånt.

Takk for tips. Men jeg merker at jeg har veldig vanskelig for å konsentrere meg om noe annet. Tankene ligger der hele tiden og suger krefter ut av meg. Har ikke overskudd til ungene, trening osv..

Må vel bare ta meg kraftig sammen og prøve å slutte å tenke så mye...

Kjærlighets sorg er ikke enkelt å komme over.. Sliter med kjærlighets sorg jeg også,etter et forhold på 4,5 år ..Jeg vil forlove meg/flytte sammen.Men han mener det er for tidlig,sia jeg har barn fra før. Han trekker seg unna,kommer kun til meg 2-3 dager i uka osv.Han har nå reist bort til sin søster,bor vel 3 timer unna her.Men han ville reise alene,for å være alene..Krangla med han på sms igår,og nå er det slutt. Det er så vondt, Tenker på han hele tiden,hjertet mitt blør... Veit det er ei som er begeistra for han,det er nemlig venninna til søstra hans.Han har aldri vært utro,mot meg.Men nå sitter jeg her,å er så redd for at han ska begynne med hu. Jeg ble så sint/lei meg igår at jeg sa vi ikke trengte å være sammen,så lenge han oppfører seg slik.Så nå er han singel,og kan gjøre det han vil..Men hjertet mitt klarer ikke å glemme han. Han pleier å ringe meg flere ganger i løpet av en dag,men siden han reist så har han kun sendt en mld,så ringte han meg dagen etter at han reiste sånn 1400-- Fikk mld av han igår,så ble det slutt...

Hjelp,j klarer ikke å fungere lenger ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...