Gå til innhold

Noen andre som har levd i voldelige forhold?

Anbefalte innlegg

Jeg giftet meg svært ung, og levde i 7 år med han.

Etter et par år alene har jeg nå ny samboer og barn. Jeg har idag et trygt og godt liv, men det er først nå ting har gått opp for meg hvor ille livet mitt var før.

Nå sliter jeg forferdelig med å legge dette vonde bak meg. Har ikke fått diagnosen PTSD- men psykologen mener at det kan være det. Er under utredning.

Er det noen andre som har vært i en lignende situasjon. Klarte dere å legge ting bak dere og gå videre ilivet? Isåfall hvordan klarte dere det?

Fortsetter under...

Er som å lese om meg selv..levd med ny mann i 4 år og barn nr to på vei, har aldri trodd jeg skulle bli så lykkelig!:) men det er 6 år siden jeg og exen var historie.. Og sliter enda med dette... Har vært i samtsle et års tid, uten konkret "diagnose".. Har desverre ingen gode tips.. Sliter med å finne ut av dettr for meg selv..

Levde i et voldelig forhold i 5-6 år.

Det var et helvete, og når jeg endelig kom meg ut fra det,var jeg helt ødelagt. Fikk en sønn med han.

Men nå er jeg sammen med verdens beste og snilleste mann og er gravid.

Jeg har aldri vært så lykkelig som nå.

Måtte ta meg sammen veldig for å klare det. Klarte det pga sønnen min,han fortjente dette flotte rolige stabile livet .

Jeg gjorde maaange feil og dumme ting pga all smerten inni meg,men min snille mann holdt ut,heldigvis.

Alt blir bedre kjære deg !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...