Gjest meg mamma? Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 Noen som kan fortelle meg hvor jeg bør kjøpe eggløsninstester. Hvilken er billige, men bra og enkle og bruke. Hva anbefaler dere? Kjøper dere på nett eller i butikk?
tingeling71 Skrevet 6. august 2011 #2 Skrevet 6. august 2011 Her: http://www.billige-tester.no/ Da sparer du fort noen kroner. Vær obs på at de sendes fra utlandet og at du derfor må holde deg under 200 kroner. De billigste strimlene blir ikke anbefalt av Stork, de er litt vanskelige å lese. Jeg brukte CB digitale (den med smilefjeset), følte meg sikker på de, lette og lese. Problemet er at den digitale leseren ofte blir fort ødelagt, jeg løste det med å ta vare på et par av de som fortsatt virket etter siste test. Hvis du holder deg til stav i stedet for strimmel tror jeg nok du skal være trygg.
Håpefull38 Skrevet 6. august 2011 #3 Skrevet 6. august 2011 Jeg brukte en digital test med streker/nesten sånn som viser dekningen på mob.tlf). Den synes jeg var bra og ikke til å ta feil av. De andre synes jeg var veldig vanskelig å tolke.
To barn og hest Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 Hei! En annen ting man bør være obs på er at strimmel og stav-testene blir "forstyrret" av hcg. Dvs at hvis du har hatt en kjemisk graviditet eller en eller annen form for abort, så må du bruke den digitale, da stav og strimmel-testene da kan vise falsk positiv. Generelt synes jeg at når jeg legger mange tusen i ins og reise til dk, da vil jeg ha en el-test som er entydig. Så jeg bruker alltid cb digital. Strimmel- og stavtestene bruker jeg til tidlig testing for graviditet. ;-) Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå