lillemor34 Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 For 2 dager siden blødde jeg par timers tid. Ikke hele tiden altså. Nå er jeg kjempebekymert for om det lille nurket har det bra. Skal på ultralyd på mandag. Er 8 uker på vei. Har ei skjønn datter på to og. Etter at hun er født har jeg hatt 2 MA. Er så redd for at det skjer igjen nå. Noen som har hatt liknende erfaringer?
Småting Skrevet 6. august 2011 #2 Skrevet 6. august 2011 Ikke lignende erfaringer, men må bare få ønske deg all verdens lykke til og håper virkelig du får se og høre et lite hjerte på mandag!
Bebés'ilvousplâit Skrevet 6. august 2011 #3 Skrevet 6. august 2011 Denne måtte jeg svare på. Har også hatt 2 MA og er nå gravid igjen (9+1). For knappe 2 uker siden hadde jeg en liten blødning og tenkte at "ok, nå er slaget tapt igjen". I mitt tilfelle var jeg så heldig at jeg tilfeldigvis hadde time til tidlig ultralyd dagen etter. Der fikk jeg se et lite knøtt med bankende hjerte. Siden har jeg ikke blødd noe. Vil bare gi deg håp! Kan godt hende det bare var et blodkar som sprakk, eller noe. Skjønner godt om du ikke klarer å slappe av før ultralyden på mandag er omme, men hold ut medsøster!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå