Gå til innhold

irritert på legen min..

Anbefalte innlegg

Var til legen nå på onsdag på grunn av at jeg har hatt smerter i nedre del av korsryggen og hoftene slik som jeg liker og beskrive det, da jeg ikke vet helt 100% hvor bekkenet er (det er vell i det området)

Er nå 15+3 og har hatt smerter siden uke 9..

Kan beskrive det til dere slik som jeg gjorde til legen da,

Når jeg står rett opp og ned lenge, sitter rett opp og ned, ligger på ryggen får jeg slike ilinger/stikkinger nede i korsryggen, og ofte går de ilingene irundt og til lysken, dette gjør så sinnsykt vondt at jeg bare er nødt til å legge meg ned på venstre siden ( er kun slik jeg kan ligge uten at det gjør vondt) Plages veldig med at om nettene så må jeg ha hjelp til å snu meg hvis jeg har havnet på ryggen fordi det gjør for vondt og snu seg selv.

Jeg tok opp dette med ryggsmertene når jeg var til legen på kontroll i uke 12, da hadde jeg gått med det i tre uker, og fikk bare beskjed om at jeg måtte gå med det i seks uker sammenhengende for at de i det heletatt kunne se på dette for å finne ut hva det kunne være. Fikk beskjed om å ta en paracet før leggetid for å se om dette kunne hjelpe.

- Nå når jeg var der på onsdag, uke 15 fikk jeg bare en resept på paralgin forte (noe jeg nekter og ta uansett om de sier det er trygt)

og henvisning til fysioterapeut med beskrivelsen smerter i korsryggen...

Kan også dele med dere at min mor fant ut at hun var gravid med oss barna ved at hun fikk bekkenløsning. så det ligger litt i familien å få dette tidlig..

Ser nå at dette ble veldig langt men, vær så snill og les og gi meg tips til hva jeg kan gjøre.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143456301-irritert-p%C3%A5-legen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det beste å gjøre er å gå til fysioterapeut. Er ikke noe legen kan gjøre med bekkenløsning uansett. Om du har fått henvisning, har legen gjort jobben sin slik jeg ser det. Men irriterende at de insisterer på at du må ha hatt det så så lenge før de ser på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...