♥ Min engel ♥ Skrevet 6. august 2011 #26 Skrevet 6. august 2011 Wow! Så spennende! Masse lykke til Tenk nå har du snuppa hos deg snart <3 Krysser fingrene for at du får en rask og fin fødsel! Gleder meg til å høre fødselshistorie
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 7. august 2011 #27 Skrevet 7. august 2011 Heldige deg da! Du sniker bra i køen! Husker at du hadde en pp etter megg på bli gravid i fjor høst, og har vært hyggelig å følge med svangerskapet. Masse lykke til!
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 7. august 2011 #28 Skrevet 7. august 2011 Råd for å takle riene: pust! inn og ut, jevnt gjennom ALLE riene, fokuser på pusten, så er det lettere å slappe av og "glemme" smerten. Få gjerne mannen til å puste sammen med deg. Tenk på hver rie som en bølge, du skal bare flyte med, opp til smertetoppen, før den forsvinner igjen, og da err du en rie nærmere å treffe babyen din! Badekar og lystgass funket også bra her!
RødRev Skrevet 7. august 2011 #29 Skrevet 7. august 2011 Oooo, spennende!! Gleder meg til å høre mer Lykke til med resten av fødselsforløpet!
Cruella De Vil Skrevet 7. august 2011 #30 Skrevet 7. august 2011 Oj, så spennende! Jeg krysser fingrene for at du ikke må vente altfor lenge og blir altfor sliten før det skjer noe. Angående å tåle rier, hjalp det for meg å ha oksygenmaske og konse om å puste inn og ut av den når riene kom. Etter hvert fikk jeg lystgass der også, og det hjalp også, tror jeg,i hvert fall ble jeg litt morsommere mellom riene. For meg hjalp det også at pappaen hadde kontroll på tiden og sa fra når riene kom og hvor lenge de varte, da visste jeg liksom hva jeg hadde å forholde meg til. Heldigvis kommer smertene gradvis, så man venner seg til dem, og kroppen pumpes full av endorfiner(?), så man tåler gradvis mer og mer smerte. Dette går nok så bra, skal du se!
jobber med saken har klart det Skrevet 7. august 2011 #31 Skrevet 7. august 2011 Så spennende:) Håper alt går bra:) Klem
Undretrollet Skrevet 7. august 2011 #32 Skrevet 7. august 2011 Åhå, Zassy Tenk at du føder før meg Godt at du er kommet til uke 35, for da er det nok ingen problem. Mitt tantebarn er født i uke 34, og hun var en uke på sykehus og alt gikk kjempegreit. Så spennende dette er da, håper det går bra med deg og at det ikke er helt uutholdelig vondt. Kanskje snuppa di er der allerede ? Stooor klem fra meg, som snart håper å være i samme situasjon
zassy☆ Skrevet 7. august 2011 Forfatter #33 Skrevet 7. august 2011 Hei! Oi så utrolig mange som har sendt en hilsen til meg! Blir helt rørt jeg Tusen takk alle sammen! Skal komme med fødselshistorie senere ja, men snuppa har kommet og alt er bare fint! Ligger på barsel og blir vel her en stund. Fødselen var intens men ganske rask og alt gikk fint, er glad det er over Nå koser vi oss bare masse med lillevennen Kommer mer innpå her senere Masse lykke til alle her inne!!
Athina' Skrevet 7. august 2011 #34 Skrevet 7. august 2011 Gratulerer så masse vennen!! Jeg visste at hun hadde kommet i dag, for når jeg sto opp i 11 tida kunne jeg ikke gjøre annet enn å tenke på deg og jeg var så glad, og skyndte meg innpå her for å se om det hadde skjedd - og nå ble jeg glad på dine vegne, endelig er dine 8 nd med opp og ned over så nå kan du bare kose deg sammen med prinsessen :-)) Varm lang klem fra meg
Lillegull2011 Skrevet 7. august 2011 #35 Skrevet 7. august 2011 Gratulerer! Kos dere! Gleder meg til å høre fødselshistorien din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå