Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er innlagt :) vannet gikk i dag (og går kontinuerlig) har begynt så smått med rier, men ikke noe særlig framgang enda. Forhåpentligvis tar det seg opp av seg selv, men er ingenting skjedd i løpet av to døgn blir jeg satt i gang (pga gbs), så det blir fødsel i nærmeste fremtid!! :-D

Er 35 uker i dag så ble for tidlig da, men kom heldigvis så langt iallefall :) Er kjempespent og nervøs og alt på en gang! Tenk at vi skal få se lille tulla vår snart. Håper hennes form er så bra som mulig!

Gruer meg til videre smerter kjenner jeg, for riene begynner allerede å bli ganske vonde og enda er det ikke noe særlig åpning, livmorhalsen er avflatet og jordmor fikk en finger inn bare, så kan bli noen lange timer fremover dette!

Spentskremt hilsen fra meg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til !!! for håpe at det går bra ..-)

Skrevet

Åååååå, din heldiggris!!

Men så morro da, zassy! Og du som synes vi var så heldige som var ved termin...hehe. Ser ikke ut til å hjelpe her hvertfall.

Du må gjerne prøve å se når jeg føder også;-) Er litt klar for å bli kvitt magen nå.

Masse, masse lykke til!!

Har du fått antibiotika enda, eller er det først når riene starter?

Håper kroppen setter igang av seg selv nå da.

Klem

Skrevet

Oi oi oi så spennende da!! Men dette går nok kjempebra. Ikke lenge til du har lille i armene dine. Gleder meg til å høre opdateringer!

Men du vet at du sniker i køen sant?? Hehehe.

Ønsker deg masse lykke til! Dette klarer du! Klem.

Skrevet

Å herregud så spennende....!!! Du visste vel innerst inne at du ikke kom til å til termin. Synest det var litt rart at du ikke var her inne idag, da du er sykemeldt å har litt tidsfordriv her inne om dagene. *wæ...* Men nå er du igang søta!!! Masse lykke til med rier, håper di jobber med deg, å du får en fantastisk fødsel. Dette er du klar for, å det kommer nok til å gå sååå bra!! *Din snik *:P VI andre får nok vente mange uker til.

Gleder meg til å høre historien din om ikke så altfor lenge.

Kjempe fødestøv klem:o)

Skrevet

Jösses vad spännande! Vi har ju termin så och si likt så detta satte lite tanke gång i mitt huvud!!

Massa massa lycka till! :D

Vad gjorde du när vattnet gick, var du hemma eller så? hihi..

Skrevet

Tusen takk :)

dollypopp: Har fått antibiotika ja, får det hver 4. time intravenøst fram til fødsel, de har også tatt blodprøver for å sjekke om jeg har infeksjon nå, ikke fått svar på den enda. Håper du også kommer i gang snarest!! :)

Petrine: Hehe ja skulle akkurat til å skrive at jeg snek visst i køen, du og dollypopp får skyndte dere å ta meg igjen! ;) Det er så uvirkelig dette, kan liksom ikke fatte at hun snart skal ut av magen! Takk skal du ha :)

Hvis noen har supergode "takle rier råd" så bare kom med dem nå :P Synes det er fryktelig vanskelig å puste rolig og avspenne kroppen når alt jeg vil er å bare spenne alle muskler hver gang! Lurer jammen på hvordan dette skal gå når det blir verre :S Men får håpe på det beste!

Skrevet

Lykke til! Kommer til å gå kjempebra:D

Skrevet

Beibifot blir storebror: hehe det ble lagt merke til at jeg var fraværende ja :P sier vell litt om hvor mye jeg har vært her inne, tihi! Ja jeg må si jeg hadde en følelse av at det ble fødsel snart..magefølelsen ;) Tusen takk for gode ord og håper du har rett i at dette går bare bra :)

Lycklig Ja det er bare å pakke fødebagen for det kan plutselig skje ting;) Vel var faktisk ikke hjemme når vannet gikk, hehe, var ute å gikk tur blant masse folk og jeg kjente at noe "løsnet" plutselig, og så begynte det å renne vann nedover lårene :P Hadde kjole på meg, hehe, så var det bare å finne bilen, sette seg på en pose og få samboer til å kjøre meg hjem før vi dro til sykehuset. Men det renner MYE vann altså, overrasket over at det bare fortsetter å komme enda det startet for 7 timer siden, men jordmor sier det er fordi hodet ikke er langt nok ned enda eller ikke så stort så det tetter igjen liksom. Takk for lykkeønskninger :)

Nå skal jeg og kommende barnefar se på en episode i en serie vi følger med på, prøve å koble litt av :)

Skrevet

Kos er massor!! Och tänk att denna tiden kommer du se tillbaka på resten av livet! <3

Glädjer mig till födselshistoria! :)

Skrevet

Oj,så spennende zassy :D

Masse,masse lykke til :)

Klem

Skrevet

ååå da ble det augustbaby på deg også da ;) Så spennende og gøy, selv om det er litt tidlig. Masse masse masse lykke til!

Her ventes det enda... er så klar for å få ut denna ungen asap, men ser ikke ut som han har noe hastverk. Heldig du som er i gang!

Igjen masse masse lykke til ;)

Skrevet

Ååååååå!!! Så spennende! Jeg har termin samme dag som deg og nå føder du snart! Tenk det! Alt går sikkert helt fint! Lykke til.

Skrevet

Lykke til :)

Spennende.... nå har du snart ditt lille nurk ilamme deg :) På utsiden av skinnet ;)

Skrevet

Oi, så spennende Zassy!

Har jo "fulgt med deg" her innpå, å nå ønsker jeg deg MASSE LYKKE TIL med den absolutte siste innspurten :)

Har jo selv GBS, så gleder meg til å høre fødselshistorien din!!

God klem fra meg :)

Skrevet

Lykke til Zassy! dette kommer til å gå kjempefint:-)

Skrevet

Masse lykke til :)) 35 uker er litt tidlig men ikke såå tidlig, så hun klarer seg nok fint utenfor magen nå:))

Får håpe det går fort nå da:))

Skrevet

Så spennende! Masse lykke til. Tenk snart har du lille vidunderet i armene. Så kos. Dette går så fint!

Skrevet

Åååå. så moro!!! Da gleder jeg meg til å få oppdatering på denne fronten etterhvert...!!

Lykke til! Sender mange smertestillende klemmer avgårde:)

Skrevet

Å guri malla :)

Masse masse lykke til...

Dette går så bra :)

Håper egentlig at jeg også kan komme meg i fødsel!! Begynner å bli temmelig lei av å måtte gå på medisin for gbs....

Lykke til

Mvh

Skrevet

Kjempespennende!

Håper det går bra med dere, og masse lykke til!

Skrevet

Oi oi oi Så spennende :)

Det blir stas å få møte prinsessa vet du :) Dette går sikkert veldig fint :)

LYKKE LYKKE TIL :)

Skrevet

Åh, Zassy, var som at du hadde følelsen av at dette kom til å skje.. og det går helt sikkert kjempebra! Masse, masse lykke til i natt, og smertestillende klemmer fra meg også! :) (sniker litt du ja;))

Håper alt er bra med deg og lillen nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...