Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg før eg dør av redsel?

Anbefalte innlegg

Igår kveld så satt jeg og min søster inne på rommet hos min søster å snakket litt. Dette var i rundt 10-tiden.. I 11 tiden våknet datteren min og var lys våken, så jeg var sammen med henne da, og var IKKE inne på rommet til min søster etter dette. ( når vi var inne på rommet hennes i 10-tiden, så lå jeg i sengen hennes )..

Rundt klokken 12, gikk jeg og min datter inn på rommet for å legge oss, og vi sovnet, uten noe problem..

Idag tidlig når jeg våknet, så fortalte søsteren min meg noe.. Når jeg hadde lagt meg igår kveld, så hadde hun gått på badet for å pusse tennene sine, og når hun var ferdig og gikk inn på rommet ( lyset var av ), så lå jeg i sengen hennes! Eller, hun så meg ligge i sengen hennes! Hun sa flere ganger at jeg skulle gå ut, for hun skulle legge seg, og hun hørte at jeg svarte henne, og sa nei. For å gjøre det enkelt, det hun så, var at jeg lå i sengen hennes ( selv om jeg lå på mitt eget rom ), og jeg svarte henne på det hun spurte "meg" om... Når hun ble irritert, og skrudde på lyset, så lå der ingen i sengen!!!

Vi kaller meg for meg, og det søsteren min så for "meg"...

Når min søster så "meg", så hadde "jeg" på "meg" AKKURAT de samme klærne som jeg hadde på meg før jeg gikk å la meg.. Og dette er ikke noe min søster har drømt, for hun hadde ikke lagt seg.. Og jeg lå garantert i sengen min.. Noen som kan hjelpe meg å forklare dette her??? Jeg syns dette er utrolig ekkelt, og kommer ikke til å få fred før jeg har en liiiten anelse om hva det var som skjedde.. Skjønner om det er vanskelig for dere å forstå dette, syns det var ganske vanskelig selv...

Fortsetter under...

Jeg er det jeg vil kalle åpen, men skeptisk til slike ting. Etter mange, mange opplevelser som har vært reelle, men ikke kunne forklares, så er jeg vel blitt mer åpen enn skeptisk....

Det er selvfølgelig en "logisk" grunn som evt kan være en forklaring. Din søster kan ha gått i søvne - da mener jeg egentlig en pussig tilstand som synes å være midt mellom søvn og bevissthet. I denne tilstanden kan hun ha sett deg og snakket med deg. Men når hun slo på lyset så har hun våknet og "du" forsvant. (Jeg har opplevd omtrent det samme med en i familien for mange år siden.)

Skal man tenke litt mer alternativt så kan det være så enkelt at dere egentlig ikke var helt ferdig med å snakke om ting da dere ga dere tidligere på kvelden, og at en del av din "bevissthet" forflyttet seg til der dere snakket sist for å fortsette samtalen. Det er mer mellom himmel og jord enn vi forstår - og det er nettopp det at vi ikke forstår det som skremmer, selv om det kan være helt harmløst.

Umulig å si - men uansett så ville jeg ikke vært redd for det i det hele tatt! Uansett hva man tenker og tror om dette så var det fremdeles bare deg og din søster - uansett "form" :)

Jeg ville ikke vært engstelig! :)

Det kan virke skremmende på enkelte, men de henger sammen med at disse personer har et behov for å ha kontroll over sitt liv. Det man vet er tryggt, det man ikke vet virker skremmende.

Personlig ville jeg si at søster har evner for det unaturlige (= sjette sans).

Ikke noe å bli redd for, jeg synes at det er bare spennende. Hvem vet hvor mye mer som kommer frem? Denne situasjon kan være en åpning for en helt ny verden for henne, en verden som bare noen få har muligheten til å oppleve. Kan hende at du har de samme evnene også, uten å vite om det.

Husk bare at vi mennesker ikke vet alt som er mellom himmel og jord. Så enkelt er det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...